Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de telefonie mobila (voce si date) si fixa


Anunt de participare numarul 140157/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Ionescu, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de telefonie mobila (voce si date) si fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Ministerul Justitiei, cu sediul in Bucuresti, str. Apolodor, nr. 17, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 645.14 si 725, 806.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de telefonie mobila de voce si date si telefonie fixa pentru salariatii din cadrul Ministerului Justitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform celor prevazute in Caietul de sarcini, sectiunea II din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 645.14 si 725, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare = 14.510, 00 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModalitate de constituire - conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei conform Formularului 9 sau ordin de plata (in contul Ministerului Justitiei RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B.)In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantuluireprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Conditii de retinere a garantiei de participare: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. b) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.505, 80 lei, reprezentand 4.200 lei + 0.1% din ceea ce depaseste suma de 420.001 lei.Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A., conform art. 90 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei) Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OG 34/2006 ( Formular 1)
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-FORMULAR2
In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-FORMULAR 3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006-FORMULAR 4 va fi completat atat de ofertantul/ofertantul asociat, cat si de tertul sustinator sau subcontractantul (daca este cazul)
Ofertantul/Ofertantul asociat/tertul sustinator sau subcontractantul (daca este cazul), care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Alexandra Mihaela Sinc - Secretar General
Laura Tiganuca - Director Directia Financiar Contabilitate
Simona Panaitescu - Viza C.F.P
Dan Minzala - Director Directia Contencios
Adina Dedu - Director Directia Investitii
Comisia de evaluare
? Livia Vasilescu - Sef Serviciu S.P.A. -presedinte
? Rodica Ionescu - Expert S.A.P. ? membru
? Luisa Popa ? Economist - membru
? Constantin Radulescu ? Sef Servicu S.A.P. ? membru
? Daniel Ciortan ? Specialist IT - membru
Membrii de rezerva: ? Vasile Nedelcu ? Consilier S.A.P. ? membru
? George-Ionel Petic ? Ofiter principal I - membru
Certificat de atestare fiscala-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 7). Certificat constatator persoane juridice romane/persoane fizice-Certificatul constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa tribunalul unde isi are sediul ofertantul din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Certificat constatator persoane juridice straine - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentPrestatorul strain trebuie sa isi desemneze un reprezentant fiscal in Romania, in termen de maxim 10 zile de la data comunicarii hotararii de adjudecare, in cazul ofertei castigatoare.
Documentele se vor depune in traducere legalizata a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.Pentrupersoane juridicestraine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara - Fisa de informatii generale (Formular 5)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica - Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani (Formular 6)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
86%
Descriere: Componenta financiara abon voce, tarif reteaua operatorului si in afara retelei operatorului - telefonie mobila, internet pe mobil, internet pe PC, abonament cu acces email, BBY, messenger & browsing, abon lunar (flux+adaptoare GSM)+fax server+telefonie fixa wireless, tarif in reteaua operatorului si in afara retelei operatorului - telefonie fixa. A se vedea "Detalierea criteriului de atribuire si algoritmul de calcul"
2.
Componenta tehnica
14%
Descriere: Puncte de loialitate in cuantum de minim 4% din valoarea fara TVA a facturii lunare. . A se vedea "Detalierea criteriului de atribuire si algoritmul de calcul"
Punctaj maxim componenta tehnica: 14
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
95707
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2012 11:30
Locul: Sediul Ministerului Justitiei din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti - mezanin, camera 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se solicita prezentarea unei imputerniciri din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc, avand punctaje egale, departajarea ofertelor se va realiza prin compararea preturilor (a abonamentului lunar), iar in cazul in care se constata ca acestea au preturi egale, autoritatea contractantava solicita operatorilor economici noi propuneri financiare.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti/candidati a/au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, aceasta va solicita ofertantilor respectivi completarea documentelor care lipsesc, acordand in acest scop un termen rezonabil de timp.In cazul in care ofertantul nu transmite in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile /raspunsurile solicitate, oferta va fi considerata neconforma.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pe parcursul derularii procedurii, prezentarea prin posta, la sediul Ministerului Justitiei din Str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti, parter -Registratura generala, a oricarui document solicitat in Fisa de date, in original sau copie legalizata.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare.Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire a contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta conf. art. 256.2 alin 1 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apollodor, nr. 17, mezanin, camera 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer