Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de transport aerian de pasageri


Anunt de participare numarul 142204/27.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI
Adresa postala: Str Lt. Col. Marinescu Constantin nr.15A, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050037, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Mirescu, Tel. +40 213132331, Email: [email protected], Fax: +40 213132331, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de transport aerian de pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Intern si extern
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 423, 891.23RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Serviciile de transport aerian de pasageri vor fi prestate 24 de luni in cadrulacordului cadru prin contracte subsecvente, contracte ce vor fi atribuite prin reluarea competitiei la 12luni de la incheierea primelor contracte, intre semnatarii acordului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile internationale/nationale prevazute in Caietul de sarcini) - cod CPV 60420000-8, prin incheierea unui acord cadru cu reluarea competitiei la 12 luni, intre INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI si maxim 3 operatori economici semnatari ai acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati acord cadru:
-cantitate minima a acordului cadru este de 560 de bilete, in valoare de 2.396.721, 60 lei
-cantitate maxima a acordului cadru este de 800 de bilete, in valoare de 3.423.891, 23 lei
Estimare cantitati contract subsecvent:
-cantitate minima a unui contract subsecvent este de 100 de bilete, in valoare de 427.986 lei
-cantitate maxima a unui contract subsecvent este de 400 de bilete, in valoare de 1.711.944 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 396, 721.6 si 3, 423, 891.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 68400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, Cod Fiscal 22084517.In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. In situatia in care un operator economic a depus contestatie iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge aceasta contestatie, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 7203, 89 lei calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006.Cursul valutar leu/euro va fi cel stabilit de BNR, din cea de-a doua zi de la data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro) Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor Garantia de buna executie se constituie in procent de 7% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Sursa externa nerambursabila-aferent Fondului European pentru Returnare, fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante: - Nelu Pop ? inspector general- Stefan Pop - inspector general adjunct- Iordache Paun -inspector general adjunct- Leonard Medrega ?imputernicit director Directia Logistica- Maria Melintescu ? contabil sefPersoane cu atributii in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Mirescu Gheorghe ? presedinte comisie de evaluare- Balea Simona ? membru- Tudor-Caracas Oana ? membru- Lungoci Ana Maria ? membru- Bratosin Catalin ? membru
- Let Andrei ? membru
- Curca Dragos ? membru Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent emis de ONRC. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea de servicii ce fac obiectul procedurii.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, acreditare membru IATA (Certificate I.A.T.A.)privind apartenenta din punct de vedere profesional, valabil la data limita de depunere ofertelor.Se v-a prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de min.1711944lei fara TVA.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.2010-4, 2099;2011-4, 2379;2012-4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ?Formular nr. 6.Documentul solicitat mai sus va fi prezentat in original.Cifra medie de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de min 3.423.891, 23lei fara TVA Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.2010-4, 2099;2011-4, 2379;2012-4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere prin care confirma faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii
Informatii privind asociatii In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante,
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind experienta din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand: prestare de servicii similare, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie sa faca dovada ca a mai prestat servicii similare in valoare de cel putin 1.711.944lei fara TVA, Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro)
Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatii din gama ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere prin care Ofertantul confirmafaptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiilereferitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediuluipe care operatorul economic le poate aplica in timpul indepliniriicontractului de prestari servicii. Informatii detaliate privindreglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se referala conditiile de mediu, se pot obtine de la Ministerul Mediului sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.roFormularului nr. 16In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr.7, ofertantul are obligatia de a face dovada ca a mai prestat servicii similare (se vor prezenta documente relevante in acest sens, cel putin a un document/ contract sau a unui numar maxim de documente/ contracte, in valoare de cel putin 1.711.944 lei fara TVA.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi depuse in copie(care va contine mentiunea , ,conformitate cu originalul ?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), insotite de traducere autorizata. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv 2010, 2011, 2012. Ofertantii care trebuie sa faca efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR (www.bnr.ro)Se vor prezenta-Certificate de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii, valabile la data limita de depunere ofertelor sau echivalente. Autoritatea contractanta poate accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 12:00
Locul: Locul: Str. Lt. Col. Marinescu Constantin nr. 15A, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La lucrarile sedintei de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul General Solidaritatea si Gestionarea Fluxurilor Migratorii)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele precizate la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI
Adresa postala: str. Lt. col. C-tin Marinescu: nr. 15A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014293, Romania, Tel. +40 213132331, Email: [email protected], Fax: +40 213132331, Adresa internet (URL): www.ori.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer