Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii hranire in regim cantina


Anunt de participare numarul 75391/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01606
Adresa postala: B-dul Vasile Milea nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550331, Romania, Punct(e) de contact: Marius Sarbu, Tel.+0269233930, Email: [email protected], Fax: +0269233842, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 01606 Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 47 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 812, 769RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii hranire in regim cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norma de hrana 1 = 840 zile hrana/om
Norma de hrana 6(35%) = 64800 zile hrana/om
Norma de hrana 8 = 128000 zile hrana/om
Norma de hrana 11 cu 4360 calorii = 140 zile hrana/om
Norma de hrana 11 cu 5010 calorii = 140 zile hrana/om
Norma de hrana 12B = 1720 zile hrana/om
Norma de hrana 12C cu bere sau suc natural = 322 zile hrana/om
Norma de hrana 12C cu vin = 322 zile hrana/om
Norma de hrana 12D cu lapte proaspat = 300 zile hrana/om
Norma de hrana 12D cu apa minerala = 300 zile hrana/om
Valoarea estimata fara TVA: 3, 812, 769RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.05.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 19063 LEIGarantia de buna executie a contractelor subsecvente acordului-cadru reprezinta 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facturilor se va face prin ordin de plata in termen de maxim 30 de zile de la primirea facturii, in limita fondurilor repartizate cu aceasta destinatie. Sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile precazute la art. 181 din OUG nr.34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat al statului si bugetele locale) eliberate de autoritatile competente.Documentele trebuie sa fie valabile cel putin pana la data sedintei de deschidere a ofertelor
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie certificata;
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Bilanturile contabile din ultimii doi ani (2007 si 2008) avizate si inregistratede organele competente (copii certificate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anuala in domeniul obiectului de activitate ce face obiectul procedurii, la o valoare de minim 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa / fise privind experienta similara-Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina .-Recomandari din partea altor beneficiari.-Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe precum pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze/realizeze pentru indeplinirea contractului-Declaratii privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea fisei cu date complete-Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, in valoare de cel putin 200.000 (douasutemii) lei fara TVA.-Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar, inregistrata la unitatea beneficiara-Prezentarea declaratiilor completate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 10:00
Locul: Sediul U.M. 01606 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
La C.N.S.C. Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G.34/2006 de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01606 Sibiu
Adresa postala: str. Vasile Milea, nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550331, Romania, Tel.0269233930, Email: [email protected], Fax: 0269233842
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer