Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii mentenanta SAN


Anunt de participare numarul 130891/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Palangean Daniela, Tel. 0213152520, Email:  [email protected], Fax:  0213152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii mentenanta SAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul operatorului economic si sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 37 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 465, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii mentenata SAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii mentenata SAN, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 69.000 lei; Garantie de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la bugetul de stat.Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali
(2008 ? 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari;Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor prestari servicii;
Informatii privind personalul tehnic de specialitateInformatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Informatii privind tertii
Certificat ISO 14001
Certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a unui/unor contracte cu obiect similar care sa aiba o valoare minima de 1.000.000 lei si care sa dovedeasca experienta ofertantului pentru asigurarea mentenantei componentelor majore ce fac obiectul prezentului contractCerinta minima: Se solicita cel putin o recomandare/document constatator din partea beneficiarului contractului/contractelor similar/similare care indeplineste/indeplinesc cerinta minima privind contractul similar(original/copie legalizata/ traducere autorizata, unde este cazul), din care sa reiasa ca serviciile au corespuns din punct de vedere cantitativ si calitativ, ca au fost indeplinite toate obligatiile contractuale si ca au fost respectate toate termenele din contract.Cerinta minima: Echipa de lucru trebuie sa cuprinda: -minim 3 ingineri certificati din punct de vedere tehnic (nu vanzari) de HDS, producatorul sistemului de stocare AMS500 si al software-urilor aferente, folosite in acest moment de ANCPI;
-minim 3 ingineri certificati din punct de vedere tehnic (nu vanzari) de Brocade, producatorul switch-urilor FC SilkWorm 4100, folosite in acest moment de ANCPI;
-minim 2 ingineri certificati din punct de vedere tehnic (nu vanzari) de Quantum, producatorul bibliotecii de benzi Scalar i500, folosita in acest moment de ANCPI;
-minim 1 inginer certificat din punct de vedere tehnic (nu vanzari) de EMC, producatorul software-ului de back-up NetWorker, folosit in acest moment de ANCPI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timpii de interventie
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2011 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 10:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 10, camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele inputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentua Invitatie de participare.Alte informatii se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din cadrul ANCPI din Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Spaliul Independentei nr.202A, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060022, Romania, Tel. 021-3152520, Email:  [email protected], Fax:  021-3152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer