Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare Servicii Specifice de Consultanta si Certificare


Anunt de participare numarul 141874/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SANIMED INTERNATIONAL IMPEX SRL
Adresa postala: sos.Bucuresti Magurele, nr.70F, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051434, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voicu, Tel. +40 214205493, Email: [email protected], Fax: +40 214205494, Adresa internet (URL): www.sanimed.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu Raspundere Limitata
Activitate (activitati)
Altele: 3250 ? Fabricarea de dispozitive, aparate si instrumente medicale si stomatologice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare Servicii Specifice de Consultanta si Certificare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Regiunea Sud-Muntenia, Com. Calugareni, Jud. Giurgiu, Numere cadastrale: 804.2.1., 1797, 1839
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii Specifice de Consultanta, Asistenta Tehnica si Certificare, constand in: a. Serviciu de consultanta manageriala;
b. Serviciu de consultanta in materie de achizitie, protejare si comercializare a drepturilor de proprietate intelectuala si pentru acordurile de acordare a licentelor
c. Servicii de certificare a calitatiiPentru proiectul cu titlul: ?Includerea in portofoliul actual de servicii si produse a unor metode inovative pentru tratamentul ranilor cronice prin fabricarea si utilizarea de biomateriale regenerative inovatoare.?, depus in cadrul competitiei POSCCE-A2-O2.3.3-2012-1, cu numarul 1241, conform cerintelor din caietul de sarcini.Descriere: a. Serviciul de consultanta manageriala: Presupune prestarea serviciilor de consultanta manageriala: metodologii manageriale, instrumente de management, proceduri organizationale, proiectarea sistemului integrat de management al firmei.b. Serviciul de consultanta in materie de achizitie, protejare si comercializare a drepturilor de proprietate intelectuala si pentru acordurile de acordare a licentelor:
Presupune consultanta in materie de achizitie, protejare si comercializare a drepturilor de proprietate intelectuala si pentru acordurile de acordare a licentelor: extinderea protectiei la nivel european in eventualitatea extinderii pietei in afara granitelor tarii.c. Servicii de certificare a calitatii:
Presupun certificarea calitatii ? se va extinde standardul ISO 9001 / 2008 pentru activitatile nou introduse in cadrul fluxului curent de activitati al intreprinderii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79120000-1-Servicii de consultanta privind brevetarea si drepturile de autor (Rev.2)
79132000-8-Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. Serviciu de consultanta manageriala
b. Serviciu de consultanta in materie de achizitie, protejare si comercializare a drepturilor de proprietate intelectuala si pentru acordurile de acordare a licentelor
c. Servicii de certificare a calitatiiValoare estimata totala: 1.085.000, 00 Lei, din care:
a. Serviciul de consultanta manageriala: 640.000 Lei;
b. Serviciul de consultanta in materie de achizitie, protejare si comercializare a drepturilor de proprietate intelectuala si pentru acordurile de acordare a licentelor: 400.000 Lei;
c. Servicii de certificare a calitatii: 45.000 Lei;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 085, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea contractului, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, astfel :21.700 Lei (10.850 Lei pentru IMM)Documentul de garantare se depune in original si trebuie sa fie irevocabil cf. art. 86 al. 1, 2 si 3 din HG 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Obs: In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a Garantiei de participarePentru garantia de participare se accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari.Obs.: In cazul utilizarii unui cec bancar, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Predarea documentului care constituie garantia de participare se realizeaza la momentul predarii caietului de sarcini catre potentialul ofertant.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 2% din pretul contractului (fara TVA).Pentru garantia de buna executie, conform art. 901 alin . (3) din HG 925 / 2006 - se accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, precum si orice alta modalitate dispusa de art 901 alin. 3 din HG925/32006. Totodata, se vor avea in vedere dispozitiile H.G. nr. 1045 din 2011.Garantia de buna executie poate fi constituita si sub forma unui cec, semnat si stampilat de catre ofertant sau printr-un bilet la ordin, avalizat de banca, cu aceiasi durata, precum si sub forma oricarei combinatii de instrumente de garantare specificate.Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie in maxim 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din Fonduri Europene - POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiile pe proprie raspundere trebuie semnate de reprezentantii legali ai operatorilor si depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (traduse in limba romana de traducator autorizat).1.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari(Formular A).Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator.Declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III.2.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator. (Formular B1).Pentru tertul sustinator se solicita declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c), indice 1 si litera d) din OUG 34/2006.3.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform ord. ANRMAP 170/07.05.2012, cerinta obligatorie si pentru: a) membrii ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;b) actionarii sau asociatii ofertantului/ candidatului/ ofertantului asociat/ subcontractantului/ tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti candidati/subcontractanti/terti sustinatori;d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 modificata si completata, se completeaza in conformitate cu Formularul B2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt inregistrate mai jos: Director de proiect: Adina Mihai, Reprezentant legal: Catalin Robertino Hideg, Responsabil achizitii publice: Marius Voicu, Responsabil Stiintific si Tehnic: Georgeta Voicu, Responsabil Financiar: Manuela Anghel.4. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP/2010. Certificatul de participare cu oferta independenta conform Formularului B3 din sectiunea III.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat)Se va depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul D din Sectiunea III, in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le execute si datele de recunoastere ale acestora. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie conform cu originalul semnata si stampilata/copie legalizata, emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Cerinte obligatorii pentru ofertant/asociat: Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al certificatului constatator.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau tertii sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se depun documentele de mai sus original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana (unde este cazul).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, comisia de evaluare, va solicita ofertantului propus a se clasa pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte datele generale si cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani.Se solicita:
Completarea formularului nr. 12.0.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Completarea formularului nr. 12.0.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Experienta similara pentru operatorul economic:
a) Ofertantul trebuie sa justifice ca a derulat cel putin un contract care a avut ca obiect certificarea calitatii conform ISO 9001 / 2008.b) Ofertantul trebuie sa justifice factul ca a acordat asistenta tehnica privind inregistrarea de cereri de brevete nationale si/sau europene sau internationale, precum si urmarirea acestora in procesul de examinare cu finalizare in obtinerea documentelor de proprietate intelectuala / industriala.c) Ofertantul trebuie sa justifice faptul ca a acordat asistenta tehnica pentru cel putin un contract din domeniul expertizei judiciare si extrajudiciare privind dreptul de proprietate industriala pentru brevede de inventie si/sau marci.d) Ofertantul trebuie sa demonstreze derularea cel putin a unui contract de consultanta manageriala pentru cercetare.Se solicita:
(conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)O lista a principalelor servicii:
a) de certificare a calitatii conform ISO 9001 / 2008;
b) de asistenta tehnica privind inregistrarea de cereri de brevete nationale si/sau eruopene sau internationale, precum si urmarirea acestora in procesul de examinare cu finalizare in obtinerea documentelor de proprietate intelectuala;
c) de asistenta tehnica din domeniul expertizei judiciare si extrajudiciare privind dreptul de proprietate industriala pentru brevede de inventie si/sau marci;
d) de consultanta manageriala pentru cercetare,
prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme:
a)prestarea cel putin a unui serviciu privind certificarea calitatii conform ISO 9001/2008;
b) prestarea cel putin a unui serviciu de asistenta tehnica privind inregistrarea de cereri de brevete nationale si/sau eruopene sau internationale, precum si urmarirea acestora in procesul de examinare cu finalizare in obtinerea documentelor de proprietate intelectuala;
c) prestarea cel putin a unui serviciu de asistenta tehnica din domeniul expertizei judiciare si extrajudiciare privind dreptul de proprietate industriala pentru brevede de inventie si/sau marci;
d) prestarea cel putin a unui serviciu de consultanta manageriala pentru cercetare.Obs.:
Se poate prezenta si un singur contract la nivelul caruia sa se fi prestat activitatile solictate sau a maxim 4 contracte din care sa rezulta ca au fost prestate toate activitatile solicitate.
Cerinta nr. 2 ? Existenta personalului specializat (cerinta pentru experti):
Existenta cel putin a unei persoane autorizata/certificata ca auditor intern sau auditor extern pentru standardul ISO 9001 / 2008.
Se solicita:
(conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)
Documente din care sa rezulte ca cel putin o persoana este auditor intern sau auditor extern conform ISO 90O1/2008 (documentele pot fi CV-uri sau copii ale certificatelor, diplomelor sau autorizatiilor pentru fiecare persoana).
Cerinta nr. 3 ? Existenta personalului specializat (cerinta pentru experti):
Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta cel putin a unei persoane cu statutul de Consilier de Proprietate Intelectuala (aceasta cerinta este conforma cu prevederile Ordonantei nr. 66 din 17 august 2000 republicata, privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier in proprietate industriala, publicata in Monitorul Oficial nr. 1.019 din 21 decembrie 2006 si conform cu Conventia din 5 octombrie 1973 privind eliberarea brevetelor europene, Emitent: Parmalentul Romaniei, Publicat in Monitorul Oficial nr. 844 din 22 noiembrie 2002, Capitolul III - Reprezentarea, Articolul 133 - Principii generale referitoare la reprezentare, alin. (2)).
Se solicita:
(conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)
Copia certificatului emis de Oficiul Roman pentru Inventii si Marci, sau orice alt document echivalent emis de catre Oficiile de Brevete din alte tari.
Cerinta nr. 4 ? Existenta personalului specializat (cerinta pentru experti):
Studii: Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta cel putin a unei persoane cu studii superioare in domeniul managementului proiectelor.
Experienta specifica: Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta cel putin a unei persoane cu experienta de minim 3 ani in managementul proiectelor.
Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)
Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul managementului de proiect.
CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 5 ? Existenta personalului specializat (cerinta pentru experti):
Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta cel putin a unei persoane cu pregatire in domeniul proprietatii intelectuale / industriale sau echivalent.
Participarea in cel putin un proiect care sa implice transferuri, concesiuni, licente pentru drepturi de proprietate intelectuala, sau echivalent.
Se solicita:
(conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)
Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul proprietatii intelectuale / industriale sau echivalent.
Orice document/contract/proces verbal de receptie sau alte tipuri de documente care sa confirme participarea in cel putin un proiect care sa implice transferuri, concesiuni, licente pentru drepturi de proprietate intelectuala, sau echivalent.
Cerinta nr. 6 ? Existenta personalului specializat (cerinta pentru experti):
Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta cel putin a unei persoane cu pregatire in domeniul managementului calitatii sau echivalent.
Se solicita:
(conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)
Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul managementului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)O lista a principalelor servicii: a) de certificare a calitatii conform ISO 9001 / 2008;b) de asistenta tehnica privind inregistrarea de cereri de brevete nationale si/sau eruopene sau internationale, precum si urmarirea acestora in procesul de examinare cu finalizare in obtinerea documentelor de proprietate intelectuala;c) de asistenta tehnica din domeniul expertizei judiciare si extrajudiciare privind dreptul de proprietate industriala pentru brevede de inventie si/sau marci;d) de consultanta manageriala pentru cercetare, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme: a)prestarea cel putin a unui serviciu privind certificarea calitatii conform ISO 9001/2008;b) prestarea cel putin a unui serviciu de asistenta tehnica privind inregistrarea de cereri de brevete nationale si/sau eruopene sau internationale, precum si urmarirea acestora in procesul de examinare cu finalizare in obtinerea documentelor de proprietate intelectuala;c) prestarea cel putin a unui serviciu de asistenta tehnica din domeniul expertizei judiciare si extrajudiciare privind dreptul de proprietate industriala pentru brevede de inventie si/sau marci;d) prestarea cel putin a unui serviciu de consultanta manageriala pentru cercetare.Obs.: Se poate prezenta si un singur contract la nivelul caruia sa se fi prestat activitatile solictate sau a maxim 4 contracte din care sa rezulta ca au fost prestate toate activitatile solicitate.Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)Documente din care sa rezulte ca cel putin o persoana este auditor intern sau auditor extern conform ISO 90O1/2008 (documentele pot fi CV-uri sau copii ale certificatelor, diplomelor sau autorizatiilor pentru fiecare persoana).Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)Copia certificatului emis de Oficiul Roman pentru Inventii si Marci, sau orice alt document echivalent emis de catre Oficiile de Brevete din alte tari.Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul managementului de proiect.CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul proprietatii intelectuale / industriale sau echivalent.Orice document/contract/proces verbal de receptie sau alte tipuri de documente care sa confirme participarea in cel putin un proiect care sa implice transferuri, concesiuni, licente pentru drepturi de proprietate intelectuala, sau echivalent.Se solicita: (conform Anexa 1 din Ordinul nr. 509/2011)Orice document din care sa rezulte ca expertul a absolvit o forma de pregatire in domeniul managementului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 11:00
Locul: Adresa postala: sos.Bucuresti Magurele, nr.70F, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051434
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Proiectul de finantare are la baza 2 brevete de inventie (conform Ghidului solicitantului).Plecand de la acestea, proiectul isi propune adaptarea la volumul real de productie sau de prestari de servicii a metodelor si procedeelor descrise in cadrul lor.Ca urmare, cunostintele si competentele continute in caietul de sarcini, document ce prezinta fluxurile de productie si de prestare ale serviciilor, au caracter confidential (conform Legii nr.298 din 7 iunie 2001 pentru modificarea si completarea Legii nr.11/1991 privind combaterea concurentei neloiale.)Acestea sunt insa necesare eventualilor ofertanti pentru redactarea ofertei si sunt incluse in caietul de sarcini.Din aceste motive, conform Art. 40, alin 2, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens caietul de sarcini, aceasta facandu-se doar dupa semnarea unui contract de confidentialitate.In aceasta situatie, pasii pentru obtinerea caietului de sarcini sunt urmatorii: 1) Solicitarea in scris a Caietului de Sarcini la adresa: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Magurele, Nr. 70f, Parcela 22, Parter, Sector 5, cod postal 051432; persoana de contact: Adina Mihai, Tel. 021 420 54 93 sau Fax 021 420 54 94, la adresa de e-mail: [email protected], zilnic intre orele 10.00 -14.00;2) Semnarea unui contract de confidentialitate;3) Constituirea garantiei de participare;4) Predarea garantiei de participare, ridicarea Documentatiei de Atribuire si a caietului de sarcini de la adresa: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Magurele, Nr. 70f, Parcela 22, Parter, Sector 5, cod postal 051432, zilnic intre orele 10.00 -14.00;Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Vor fi cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Sanimed International Impex S.R.L.
Adresa postala: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Magurele, Nr. 70f, Parcela 22, Parter, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051432, Romania, Tel. +40 0214205493, Email: [email protected], Fax: +40 0214205493, Adresa internet (URL): www.sanimed.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2013 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer