Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare serviciu de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 2909/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01512 SIBIU
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: SORIN GRUIA, Tel.0269432990/1220, 0745944478, Email: [email protected], Fax: 0269215554
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
U.M. 01512 Sibiu
Adresa postala: Str. Revolutiei nr. 3-5, ,Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Gruia, GabrielPopa, Tel.0269/432990 int.1220, 1222, In atentia: compartiment achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269/215554
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
U.M. 01512 Sibiu
Adresa postala: Str. Revolutiei nr. 3-5, ,Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Gruia, GabrielPopa, Tel.0269/432990int. 1220, 1222, In atentia: compartiment achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269/215554
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare serviciu de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul unitatii militare 01512 Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 233, 721RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2007-1639805RON, 2008-1667573 RON, 2009-1024937 RON, 2010-901406 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului militar si civil alunitatii in regim de cantina la sediul si in saptiile acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
555600zile hrana :2007-153000 ;2008-154400 ;2009-132300 ;2010-115900.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 233, 721RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
29.540 lei prin scrisoare de garantie bancara sau depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ; ordin de plata la 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;Cerinta obligatorie: Cazierului judiciar (sau certificat echivalent) ; certificate de atestare fiscala ; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ; prezentarea CUI ;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii, in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatiaeconomico-financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima- Fisa de informatii generale; Fisa/fise privind experienta similara;bilantului contabil din ultimii doi ani (2004 si 2005 sau 2005 si 2006), si balanta de verificare la 31.12.2006; Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.639.805 lei / 480.000.(euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica ;Informatii privind subcontractantii;
Cerinte privind prezentarea standardelor de asigurarea a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 445.000 euro;prezentarea aminim unei recomandari;autorizatii sanitare; declaratie pe propria raspundere;lista cuprinzand subcontractantii; Documente care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent); Declaratie pe propria raspundere ca respecta masurile de protectie a muncii si protectie a mediului, conform legislatiei nationale in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
factor de evaluare financiar
70%
Descriere:
2.
factor de evaluare tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
970/20.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 11:00
Locul: Sediul U.M. 01512
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reperzentantii ofertantilor si reprezentantul M.F.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Alba - Iulia, Sectia de contencios administrativ si fiscal de pe langa Tribunalul Sibiu
Adresa postala: Sibiu, str. bulevardul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211314, Fax: 0269/211314
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Sibiu, str. Revolutiei nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Tel.0269/432990int. 1119, Fax: 0269/215554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer