Licitatie Publica - Prestare serviciu de hranire in regim de cantina si catering
Anunt de participare numarul 10302/19.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01227 Constanta
Adresa postala: Str. Badea Cartan, nr. 27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Corneliu Teodoru, Tel.0241-514600, int. 1141, Email: [email protected], Fax: 0241-545605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare serviciu de hranire in regim de cantina si catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Constanta, Basarabi, Topraisar, Medgidia, N. Balcescu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente: a 6 luni pentru 2007 si cate 1 an pentru 2008, 2009, 2010.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare serviciu de hranire in regim cantina si catering pentru UM 01227 Constanta, UM 1549 Constanta, UM 01775 Basarabi, UM 01783 Basarabi, UM 02161 Basarabi, UM 01737 Topraisar, UM 01574 N. Balcescu, UM 01459 Medgidia si UM 01254 Medgidia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
65636 zile hrana la norme de hrana diferite, pentru anul 2007 si proportional pentru anii 2008, 2009 si 2010.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare in cuantum de 10000 lei, Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat repartizat pentru M.Ap. Plata prestatiilor se face cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat prin notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru semnarea contractului de servicii, ofertantul castigator trebuie sa obtina in prealabil codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare, Fax: 021-4118813, conform HG 445/2003.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare: Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 vor fi exclusi. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul licitatiei deschise.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2.Bilanturile contabile pe anii 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 2 ani (2005, 2006) trebuie sa fie de minim 550.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere cu privire la: principalele prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, mijloace de transport auto pentru marfuri alimentare, reabilitarea spatiilor si asigurarea dotarilor necesare activitatii de hranire.
- copii dupa certificatele ISO 9001 si HACCP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea cumulata a cel mult 3 prestatii similare efectuate de operatorul economic in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 200.000 euro-Personal de specialitate asigurat: minim 26-Mijloacele de transport auto specifice detinute: minim 3, autorizate sanitar-Reabilitarea spatiilor si asigurarea dotarilor se va face in vederea obtinerii autorizatiilor de functionare-ISO 9001 si HACCP implementate sau in curs de implmentare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante si reprezentantii legali/imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213118090, Email: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 si 280(5)/OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M. 01227 Constanta
Adresa postala: str. Badea cartan nr. 27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Tel.0241-514600, int. 1141, Fax: Fax: 0241-545605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 18:03