Licitatie Publica - Prestare serviciu de hranire in sistem externalizat, cu operatori economici
Anunt de participare numarul 72271/20.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: Satnoianu Marcel, Tel.021/4210900 int 386, In atentia: Satnoianu Marcel, Email: [email protected], Fax: 021/4210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare serviciu de hranire in sistem externalizat, cu operatori economici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 02210 Bucuresti, B-dul Ghencea, nr. 35-37, sect. 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 26, 912, 515.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1. Primul contract subsecvent: 01.07-31.12.2009, 2. Al II-lea contract subsecvent: 01.01.2010-31.12.2010; 3. Al III-lea contract subsecvent: 01.01.2011-31.12.2011; 4. Al IV-lea contract subsecvent: 01.01.2012-31.12.2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitieie il constituie prestarea serviciului de hranire, categoria 17, anexa 2B, cod CPV 55510000-8, in sistem cantina, pentru personalul militar si civil din cadrul unitatii militare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului de hranire, categoria 17, anexa 2B, cod CPV 55510000-8, in sistem cantina, pentru personalul militar si civil din cadrul unitatii militare.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 912, 515.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6133 lei. Garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului de calificare Situatia personala a ofertantului : - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 Formular nr.2
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
- Cazier fiscal emis de Directia Generala a Finantelor publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise privind experienta similara2. PENTRU PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE: Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 1), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (documentele vor fi prezentate traduse in limba romana).
Nota: Documentele solicitate la acest capitol trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care se vor prezenta pentru indeplinirea criteriului de calificareCapacitatea tehnica si/sau profesionala : 1. Lista cu utilajele, instalatiile si echipamente tehnice : declaratie pe proprie raspundere;2. Lista cu mijloacele de transport ce urmeaza a fi utilizate in prestarea serviciului: declaratie pe proprie raspundere;
Nota: Pentru mijloacele de transport pe care operatorul economic, a carei oferta a fost declarata castigatoare, intentioneaza sa le foloseasca inprestarea serviciului de hranire, are obligatiade a prezentaautorizatiile sanitare(sanitar-veterinare) ale acestora..3. Informatii referitoare la personalul de care dispune operatorul economic in prestarea serviciului:
- declaratie pe proprie raspundere.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea documentelorsolicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati ofertantii care indeplinesc urmatoarele cerinte: - asumarea raspunderii de a asigura materialele de resortul hranei;
- asumarea raspunderii privind asigurarea mijloacelor de transport;
- asumarea raspunderii de a asigura personalul necesar derularii acordului cadru/contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2009 10:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 02210 Bucuresti, Soseaua Antiaeriana, nr. 12, sector 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, reprezentanti UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al UM 02210
Adresa postala: Sos. Antiaeriana, nr. 12, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Tel.021/4210900 int 132, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 09:16