Licitatie Publica - prestare serviciu de paza si interventie la U.M. 01261 Pitesti
Anunt de participare numarul 8057/29.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 01261 PITESTI
Adresa postala: SRT. STADIONULUI, NR. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL IONESCU, PETCU IONUT, Tel.0248 213000 int 0151, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0248 219290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestare serviciu de paza si interventie la U.M. 01261 Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea serviciului de paza si interventie la UM 01261 PITESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minima perioada 01.07-31.12.2007:26496 ore post.
Maxima perioada 01.07.2007-30.04.2008:43920 ore post.
Valoarea estimata fara TVA: 179, 643RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea prelungirii cu 4 luni, 01.01-30.04.2008.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
3000 lei garantia de participare; 10% din val. contractului fara TVA garantia de buna executie - scrisori de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT. Prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Obtinerea autorizatiei de securitate pentru operatorul economic si personalul implicat in prestarea serviciului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Certificate privind palta obligatiilor catre bugetul de stat si local.Certificat de atestare fiscala.Certificat constatator eliberat de ORC si certificat CUI.Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea desemnata a M.Ap. Certificarea sistemului calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este mai mare decat 360000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie ca poseda resursele tehnice necesare. Situatia cu efectivul mediu anual al personalului angajat. Situatia privind asigurarea cu personal de specialitate necesar pt prestarea serviciului.Declaratie din care sa rezulte ca in ultimii 2 ani a finalizat sau are in curs de derulare cel putin 2 contracte. Recomandari din partea beneficiarilor mentionati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita documentele mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatori economici care functioneaza in baza Legii 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte, in baza imputernicirii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Retragerea autorizatiei de securitate a ofertantului castigator pe durata derularii contractului impune rezilierea de drept a acestuia fara ala formalitate prealabila. Neprezentarea unuia sau a mai multor documente din cele solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertei, autoritatea contractanta nu va solicita completarea ulterioara a acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, jud. Arges, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 0300, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01261 Pitesti)
Adresa postala: str. Stadionului, nr. 2-4, judetul ARGES, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110226, Romania, Tel.0248213000, Fax: 0248219290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2007 12:40