Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare serviciu de reparatii si intretinere tehnica auto


Anunt de participare numarul 80283/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Punct(e) de contact: SATNOIANU Marcel, Tel.021/4210900 int 386, In atentia: SATNOIANU Marcel, Email: [email protected], Fax: 021/4210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare serviciu de reparatii si intretinere tehnica auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare serviciu de reparatii si intretinere tehnica auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL NR.1 - Reparare si intretinere autoturisme marca Volkswagen, Cod CPV 50112000-3;
LOTUL NR.2 - Reparare si intretineremicrobuze si autoutilitaremarca Volkswagen, Cod CPV 50112000-3;
LOTUL NR.3 - Reparare si intretinereautoturismemarca Toyota, Cod CPV 50112000-3 ;
LOTUL NR.4 - Reparare si intretinereautoturisme de oras marcaPeugeot, Cod CPV 50112000-3;LOTUL NR.5 - Reparare si intretinereautoutilitare marca Peugeot, Cod CPV 50112000-3 ;
LOTUL NR.6 - Reparare si intretinereautoturisme marca Mercedes, Cod CPV 50112000-3 ;
LOTUL NR.7 - Reparare si intretineremicrobuzemarca Mercedes, Cod CPV 50112000-3;
LOTUL NR.8 - Reparare si intretinereautobuze din gama Mercedes, Cod CPV 50113000-0;
LOTUL NR.9 - Reparare si intretinereautoturisme de teren marca Ford, Cod CPV 50112000-3;
Valoarea estimata fara TVA: 230, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, in cuantumurile stabilite in sectiunea a II-a a Documentatie de atribuire - "Fisa de date a achizitiei"
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului: - o declaratie privind eligibilitatea;
O declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): . Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
Certificat de inregistrare xerocopie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (formular.F3 )
2.Document din care sareiasa lichiditatea generala, medie pe ultimii trei ani, mai mare de 1, 00, DUPA URMATOAREA FORMULA:
ACTIVE CURENTEX 100
DATORII CURENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclui de la proceduro operatorii economici care nu fac dovada unei lichiditai generale, medii, in ultimii trei ani (2006, 2007 i 2008), mai mare de 1, 00
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie tehnica eliberata de RAR
2. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic foloseste in devizul lucrarii, normele de timp recomandate de producator, specifice fiecarui tip de lucrare.3. Operatorul va face dovada dotarii cu tehnica si utilaje specifice pentru prestarea serviciilor de reparare si intretinere tehnica auto.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclui de la procedura operatorii economici care nu fac dovada ca sunt autorizati pentru prestarea serviciilor pentru care depun oferta si nu folosesc in devizul lucrarii, normele de timp recomandate de producator, specifice fiecarui tip de lucrare si nu pot face dovada dotarii cu tehnica necesara sustinerii angajamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ONLINE PE SITE-UL OPERATORULUI SEAP.Se deschid ofertele depuse in format electronic, prin intermediul SEAP, in conformitate cu Hotararea nr. 1660 din 22 noiembrie 2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer