Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de paza


Anunt de participare numarul 42013/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestareaserviciului de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La locatiile autoritatii contractante din localitatea Rm.Vilcea: str.Tudor Vladimirescu nr. 31 si str.Stirbei Voda nr.149
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza la U.M.01784 Rm. Vilcea, pentru cele doua locatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 agenti x 24 ore x 245 zile = 76440 ore prestatie
Valoarea estimata fara TVA: 535, 080RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu inca 4 (patru), respectiv pana la 30.04.2009
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8000 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original depusa cu oferta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul repartizat ministerului apararii; ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului, conform D.A.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Licenta de functionare eliberata de I.G.P.;Chestionar de securitate;Autorizatie de securitate;Licenta de emisie pe o unda de frecventa eliberata de I.G.C.T.I.Autorizatii de folosire arme si munitii letale si neletale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta;
Certificat contatator privind indeplinirea obligatiilor de plata, a impozitelor si taxelor catre stat;
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificat de cazier fiscal;Autorizatie de functionare;Certificat de inregistrare emis de O.R.C.
Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Bilantul contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in anii 2006-2007, sa fie de doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, adica 1070160 lei sau 289451 euro, la un curs de 3, 6972 lei/ Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experinta similara;Declaratie privind resursele tehnice si umane;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam completarea si depunerea unuia sau mai multor formulare din care sa reiasa ca ati indeplinit in ultimii 3 (trei) ani, trei contracte de prestare a serviciului de paza cu o valoare totala fara TVA de minim 50% din valoarea estimata a contractului pe 2008, adica minim 267540lei, echivalentul a 72363 Euro, la un curs de 3, 6972lei/Euro.Solicitam completarea si depunerea formularelor din care sa rezulte ca puteti pune la dipozitie resursele tehnice si umane, mentionate in D.A., pentru executarea prestatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul unitatii contractante, cu numerar, la casieria unitati.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 10:00
Locul: La sediul U.M.01784 Rm. Vilcea , str. Tudor Vladimirescu , nr.31
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: ianuarie 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.31, Localitatea: Rm. Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250739601, Fax: 0250735673
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.31, Localitatea: Rm. Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250739601, Fax: 0250735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer