Licitatie Publica - PRESTAREA ACTIVITATII DE, DEZINSECTIE, LARVICIDARE SI LUCRARI FITOSANITARE PE RAZA MUNICIPIULUI IASI
Anunt de participare numarul 136589/15.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Adresa postala: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700237, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN CUTITARU, Tel. +40 232263542, Email: [email protected], Fax: +40 232277650, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTAREA ACTIVITATII DE, DEZINSECTIE, LARVICIDARE SI LUCRARI FITOSANITARE PE RAZA MUNICIPIULUI IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTAREA ACTIVITATII DE, DEZINSECTIE, LARVICIDARE SI LUCRARI FITOSANITARE PE RAZA MUNICIPIULUI IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorul va desfasura activitatile de dezinsectie, larvicidare, lucrari fitosanitare (combaterea omidei paroase), in conditiile legii, in aria administrativ-teritoriala amunicipiului Iasi.
Suprafata totala cumulata pentru aplicarea serviciilor de dezinsectie, larvicidare si tratamente fitosanitere: 4300 hadin care: a) dezinsectie- 4000 ha; b) larvicidare- 100 ha; c) lucrari fitosanitare- 200 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 731, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: in cuantum de :10.000, 00 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile- incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)- forma de constituire a garantiei de participare: |x| depunere la casieria autoritatii aunui ordin de plata sau a unei file cec, confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;|x| prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO72BTRL02401202298869XX? BANCA TRANSILVANIA|x| instrument de garantare emis de o societate bancara (formularul 15) ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, cf. art.86 al.2 si al.3 lit.b din HG 925/2006, modificata si completata.Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.86 (6) din HG 925/2006, modificata si completata.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.ConformLegii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(formular 16)In eventualitatea unei contestatii a operatorului economic, conform prevederilor art.2781(1) din OUG34/2006, modificata si completata, in cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4511, 47 lei. Garantia de buna executie: Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: scrisoare de garantie bancara de buna executie se constituie in favoarea autoritatii contractante, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Retinerea garantiei bancare se face conf. art. 91 din HG 925/2006. Restituirea garantiei bancare se face conf. art. 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34 /2006, actualizata- Completati formularul nr. 2; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata- Completati formularul nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator- Completati formularul nr.4; Certificatul de participare cu oferta independenta, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010- Completati formularului nr. 5; Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, inclusiv pentru punctele de lucru din tara; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele cu functie de dicizie din cadrul autoritatii contractante: dir. gen. Salceanu Luminita; dir. adj. Bart Corneliu; cons. jr.Cazacu Vanda; birou productie ing. Hutanu Gicu; birou aprovizionare Cutitaru Valentin; birou licitatii insp. Cosuleanu Diana. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat (aceasta cerinta nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre subcontractant/tert sustinator, iar in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare asociat);
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana).
- Aviz sanitar pentru substantele folosite ? Ministerul Sanatatii
- Autorizatie de Mediu pentru depozitul de substante si utilaje;
- Autorizatie emisa de ANSVSA ? DSV (sau orice alt document de inregistrare echivalent pe acest domeniu, inclusiv Declaratie pe propria raspundere - art.177 al.2 ? OU 34/2006)
- Licenta clasa I pentru prestarea serviciului public DDD, eliberata de ANRSC ? Utilitati Publice, cf. art. 7, 10 si art 11 din Regulamentul din 11 iulie 2007 privind acordarea licentelor in dom. serv-lor comunitare de utilitati publice, publicat in M.O 531/2007.
- Contract pentru distrugere deseuri incheiat cu o firma autorizata conform OU nr. 78/2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului in ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011. Se accepta ca valoarea cifrei medii de afaceri in domeniul contractului, sa fie cel putin egala cu suma de 1.462.950 lei.Operatorul va prezenta orice tip de documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Pentru calculul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci
situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare
a resurselor tuturor membrilor asocierii. Modalitatea de indeplinire
In conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinutasi de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
i acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Ca dovada a experientei similare ofertantul va prezenta documente/ contracte/ proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare. Valoarea solicitata a contractelor/documentelor/proceselor-verbale, - suficienta pentru ca operatorul sa indeplineasca cerinta minima de calificarepentruexperienta similara, trebuie sa fie cel putin egala cu700.000 lei ;Cursul leu/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei, va fi calculat la cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Prezentarea dovezilor (contracte de vanzare-cumparare, facturi, contract/precontract de inchiriere, angajament tert etc.), ca beneficiaza de urmatoarele echipamente/utilaje si mijloace de transport: - operatorul va face daca poate sa dispuna urmatoarele utilaje, mijloace de transport si echipamente pentru efectuarea activitatilor:
Continuare centa mai sus-- 8 autoutilitare autorizate de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor, pentru prestarea activitatii DDD (pe acestea vor fi montate aparate autopurtate generatoare de ceata calda si rece tip fogger);
- 8 aparate tip atomizor pentru prestarea serviciilor in care autoutilitarele nu au acces (spatii inguste, alei, spatii dintre blocuri, etc);
- 8 aparate portabile (tip fogger) generatoare de ceata calda/rece;
- 1 autoturism care va transporta personalul de conducere si coordonare atat din partea beneficiarului cat si din partea prestatorului, in vederea monitorizarii intregii operatiuni;
NOTA: operatorul trebuie sa fie in masura sa asigure pentru fiecare actiune care se va desfasura, numarul de echipe si utilaje functionabile, conform mentiunilor de mai sus; in cazul in care intervin orice fel de defectiuni ale utilajelor folosite, operatorul trebuie sa fie in masura sa asigure inlocuirea utilajului sau a manevrantului, daca este cazul, - in
Continuare cerinta de mai sus
- in cel mult 30 min., avand in vedere timpul limitat in care se desfasoara o astfel de interventie. Nerespectarea acestei conditii (care va fi mentionata si in clauzele contractuale), in mai mult de 2 (doua) cazuri conduce la penalizarea prestatorului cu 10% din valoarea facturii.
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului.Pentru desfasurarea activitatilor mentionate in prezenta fisa de date operatorul va dispune de: a)minim 16 operatori calificati si instruiti conform legislatiei in vigoare pentru prestarea activitatilor de dezinsectie );
Completare cerinta de mai sus:
b)Un medic veterinar atestat de Colegiul medicilor veterinari din Romania (se va prezenta atestatul in copie)Pentru agentii ce vor presta serviciile solicitate, se vor prezenta: Certificate de instruire profesionala a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena - modulul?V-Dezinsectie, Larvicidare si Tratamente Fitosanitare, eliberate in conformitate cu O.M.S. nr.1225/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificate de calificare profesionala, pentru ocupatia de agent DDD, eliberate conf. O.G. 129/2000 modif. Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind personalul de care dispune ofertantul pent
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci
situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare
a resurselor tuturor membrilor asocierii. Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si resursele umane invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind subcontractantii. Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 10, completat cu informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza a fisubcontractate, datele de identificare si specializarea acestora, precum si acordurile de subcontractare cu acestia; Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, art. 180 si 181 lit. a), c ind. 1 si d) din OUG 34/2006.La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prez. tB. sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de ach publ.
Asocierea Op ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune
oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere
din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si
nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-
comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul
asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite
de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici,
indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica
si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor
tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie
prevazute. Autorit. contract. isi rezerva dreptul de a solicita
legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castig. Form 11
Informatii privind sustinerea tertului. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala sau capacitatea economicainvocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (in acest sens se solicita completarea formularului 12).In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, art. 181 lit.a, c1, d si art. 691 din OUG 34/
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii. Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele implementare si mentinere a unui sistem de protectia mediului . Prezentare certificat 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem.of. care face ob. procesului repetitiv de ofertare este pretul. Limite pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista.Sist. informatic va pune la dispozitia particip-lor inf-ii ref. la preturi sau val. noi si la nr. particip-lor.Participa doar op.ec. inreg. in SEAP si doar of-le declarate admisibile in prima etapa a evaluarii. Licit. electr. incepe la 2 zile lucr. de la data transmiterii invit-iilor. Nr runde: 1; Durata: 1 zi; Runda se prelung. automat daca in ultimul min., parametrul de sistem config de SEAP, s-a produs o modific. a primei pozitii din clasam. Licit. se va prelungi cu 5 minute, config printr-un alt parametru de sistem.Daca in intervalul de 1 minut pana la data de inchidere a lic. se produc alte modif. ale clasam., termenul de prelung. ramane de 5 min. dupa data de inchidere. Daca in primele 5 min. de prelung. a lic. are loc o noua schimbare a castigatorului, lic. se va prelungi automat cu inca 5 min. de la data modific. clasam.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita operatorului economic aflat pe primul loc in clasamentul SEAP sa transmita autoritatii contractante, in urmatoarele doua zile lucratoare de la incheierea rundei de licitatie electronica, formularul de oferta si centralizatorul de preturi semnat si stampilat, in original, completat cu pretul final transmis in cadrul rundei de licitatie electronica. In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin preturi egale, se va solicita ofertantilor sa depuna noi oferte in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat ilegal, conf. art. 256 ind. 2, al. 1, lit a din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Adresa postala: SOS NATIONALA NR. 43, Localitatea: IASI, Cod postal: 700237, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 09:20