Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectului ?CIPS Centre de Incluziune Profesionala si Sociala? (ID 62849)


Anunt de participare numarul 130429/14.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Persu / doc.atrib. disponibila si la www.anofm.ro (art.75 alin.6 din OUG 34/2006), Tel. 0743141987, Email:  [email protected], Fax:  0213039838, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectului ?CIPS Centre de Incluziune Profesionala si Sociala? (ID 62849)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul ANOFM si/sau unitatile subordonate precum si in orice alta locatie pusa la dispozitie de catre subcontractant.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?CIPS Centre de Incluziune Profesionala si Sociala? (ID 62849). Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experienta si competente dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de consultanta in managementul proiectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 674, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partic. 0, 5 % - 33370lei. Garantie buna executie - 3% din valoarea contractului fara TVA. Garantiile se constituie conf. legislatiei in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane(POSDRU) si Bugetul de stat pe 2011-2013.Plata serv. se va face dupa prestarea acestora
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data sedintei de selectare a candita?ilor original, copie legalizatasau copie conform cu orginalul
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local , emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate original, copie legalizatasau copie conform cu orginalul
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizatasau copie conform cu orginalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul de Informatii generale din Documentatia de atribuire in care se vor mentiona cifrele de afaceri ale ultimilor trei ani (respectiv 2008, 2009 si 2010)Formularul va fi insotit de bilanturile contabile cu dovada inregistrarii la AFP, din care rezulta cifrele de afaceri declarate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cifra de afaceri globala a ultimilor trei ani (respectiv 2008, 2009 si 2010), a candidatului conform bilantului depus, trebuie sa fie de minim 1000000, 00 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert. trebuie sa demonstreze calitatea de prestator de serv.simil. 2.Cer min pt.pers desemn pt functia/poz. solic.sunt urm: a)Manager coordonator? 1 pers-studii super;5 ani exp.;exp. in coordonare*;cel putin doi ani exp. ca manager de proiect intr-un proiect finantat din fond.structurale cu un operator public/privat;cel putin 1 experienta in cadrul echipei de management intr-un proiect de ?tip strategic? finantat din fond. europ., ;exp. in dom. achizitiilor publice care trebuie dovedita prin faptul ca persoana desemnata a avut cel putin 1 exp.in elaborarea doc. de atribuire in cadrul unei proceduri de furnizare de produse sau de servicii si 1 exp.ca membru in cadrul com.de eval. pentru atribuirea unei proced.de furnizare de prod.sau de serv.b)Secretar tehnic ? 1 pers;studii sup.de lunga durata;vchime in munca de minim 2 ani;minim 1 exp. intr-un proiect strategic finantat din fond.europ. c) Responsabil financiar ? 1 pers.;studii sup.durata in dom. econ. sau tehnic;cel putin 2 ani vechime in domeniul econ. sau tehnic. d)Expert coordonator activitati regionale? 1 pers-studii univ.;minim 5 ani exp.;minim 1 exp. profesionala intr-un proiect strategic finantat din fond.europ. e) Expert coordonator activitati regionale? 1 pers.-studii univ.;minim 5 ani exp.;minim 1 exp. prof. intr-un proiect strategic finantat in fond.europ. f)Expert coordonator activitati regionale? 1 persoana-studii univ.;minim 5 ani exper.;minim 1 experienta profesionala intr-un proiect strategic finantat din fond.europ;g)Expert coordonator activitati regionale? 1 persoana;studii universitare;minim 5 ani experienta;minim 1 experienta profesionala intr-un proiect strategic finantat din fond.europ.h) Responsabili judet.de implementare (6pers.)-studii sup.;exper. prof. de minimum 1 an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2011 10:30
Locul: sediul ANOFM, Bucuresti, str Avalansei nr 20-22, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se va publica si pe site-ul www.anofm.ro (art.75 alin.(6) din OUG 34/2006), imediat dupa acceptul de publicare dat de catre ANRMAP pentru prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art 256^1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala:  Str Avalansei nr 20-22, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213039831, Email:  [email protected], Fax:  0213039858, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2011 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer