Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea de servicii de incasare facturi prin ghiseele casieriilor apartinanad Enel Energie Muntenia


Anunt de participare (utilitati) numarul 132692/10.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL Energie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. I. Mihalache nr. 41-43, Corp A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Mihalcea, Tel. +40 372115089, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 372871908, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestarea de servicii de incasare facturi prin ghiseele casieriilor apartinanad Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: in ghiseele casieriilor Punctelor Enel din cadrul Zonelor Comerciale Bucuresti si Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurareaprin casieriile proprii a activitatilor de incasare a tuturor facturilor de energie electrica, notificatilor si preavizelor emise de catre achizitor pentru clientii reziduali si unii mici clienti business, precum si activitati aferente incasarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: servicii de incasare facturi
Cantitate: 380.000 de tranzactii/luna (numar mediu estimat)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 876, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare: 40000 lei, fara TVA/20000 lei, fara TVA(IMM).Garantie buna executie: 10%/5%IMM.Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator privind plata taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-pt persoane juridice romane.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-pt persoane juridice straine.Formularul de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, completat si depus la ANSPDCP, conform prevederilor legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ofertant, care va cuprinde si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Valoarea mediei cifrei de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv: 7.752.000 lei (fara TVA) si mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului in cazul IMM-urilor, respectiv: 3.876.000 lei (fara TVA).
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate, care sa contina cel putin un contract care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat in Caietul de sarcini, respectiv: 95.000 de tranzactii/luna, sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din acelasi volum fizic respectiv: 152.000 de tranzactii/luna.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.2)Declaratie care contine:
- informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;
- informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
3) Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO 14001:2005, valabile la data depunerii ofertelor, sau certificate echivalente4)Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001:2008, valabile la data depunerii ofertelor, sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 12:00
Locul: sediul Enel, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372/871.908 sau e-mail [email protected], originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii, dnei. Simona Mihalcea. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al aut.contr.considerat nelegal. Daca cererea priveste doc.atrib., data luarii la cunostinta este data publicarii ei in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer