Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea de servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
4.109.784 RON

Castigatorul Licitatiei: SINDSERV S.A.
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 85629/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Petcu, Tel. 0730080920, In atentia:  Serviciului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021.3175980
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Prestarea de servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: in casieriile achizitorului din cadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Calarasi, Constanta, Slobozia, Tulcea, Arad, Resita, Deva si Timisoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-PRESTAREA DE SERVICII DE INCASARE SI FACTURARE IN CASIERIILE ENEL ENERGIELOT1 ? UTC CALARASILOT 2? UTC CONSTANTALOT 3 ? UTC SLOBOZIALOT 4 ? UTC TULCEALOT 5 ? UTC ARADLOT 6? UTC RESITALOT 7 ? UTC DEVALOT 8 ? UTC TIMISOARA
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
79999200-5-Servicii de facturare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
4, 109, 784RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 19 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie - Lot 1, 2, 3
V.1) Data atribuirii contractului 5/3/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINDSERV S.A.
Adresa postala:  P-ta. Presei Libere, Casa Presei Libere, Corp C1, Et. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013701, Romania, Tel. 021.319.33.28, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  021.319.33.29, Adresa internet (URL):  sindserv.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 963600.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 20 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie - Lot 4, 5, 6, 7, 8
V.1) Data atribuirii contractului 5/3/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALT UNIVERS COMPANY 2002 S.A.
Adresa postala:  Str.Alexandru Ioan Cuza, Nr.81, parter si subsol, Sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011053, Romania, Tel. 021/2234209, Email:  [email protected], Fax:  021/2234207
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3146184.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Categoria serviciului: 2B. In conformitate cu art. 16 alin. 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul contractului de achizitie publica care are ca obiect prestarea de servicii din categoria celor incluse in Anexa nr. 2B, cu valoare estimata mai mare decat valoarea prevazuta la art. 57 alin. 2 lit. b, obligativitatea respectarii OUG 34/2006 se limiteaza numai la prevederile art. 35-38 (referitoare la Caietul de Sarcini) si art. 56 (referitor la anuntul de atribuire), iar contestatiile vor fi solutionate potrivit dispozitiilor cap IX din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  bd. ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 0241/805.318, Fax:  021/317.59.80
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer