Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTAREA DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A APARATURII MEDICALE DE ANESTEZIE SI VENTILARE MECANICA ATI TIP DRAGER


Anunt de participare numarul 83569/31.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel.0214604260, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTAREA DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A APARATURII MEDICALEDEANESTEZIE SI VENTILARE MECANICA ATI TIP DRAGER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sectia ATI , blocul operator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTAREA DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A APARATURII MEDICALEDEANESTEZIE SI VENTILARE MECANICA ATI TIP DRAGER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 buc
Valoarea estimata fara TVA: 13, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 2% din valoarea extimata , respectiv 300 RON . Garantia de buna executie este in cuantumul de 5% din valoarea contratului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratieprivind calitatea de participant la procedura4.Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor
5.- Certificat fiscal eliberat de Directiile locale de taxe si impozite si contributiilor de asigurari sociale
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, reactualizat copie xerox
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- valabilcu cel putin 30 de zileinainte de deschiderea ofertei -original sau copie legalizata.
8. Aviz de functionare in termen eliberata de Ministerul Sanatatii pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune referitoare la aparatele din Caietul de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Fisa Informatii generale. Aceasta va cuprinde si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
10. Fisa de informatii privind experienta similara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Recomandari de la cel putin 5 unitati sanitare mentionate la punctul anterior, 12. Certificate care atesta implementarea sistemului de atestare a calitatii ISO 9001 sau echivalente, pentru firma ofertanta
13. Certificate de calificare, perfectionare sau acreditare emise de producator, respectiv firma catre firma Drager Lubeck AG, pentru personalul ofertantului prezentat la punctul anterior, din care sa reiasa posibilitatea ofertantului de a asigura activitatea de intretinere si reparatii cu personal calificat, pentru tipurile de aparatura medicala precizate in documentatie.
14. Documente ce certifica colaborarea cu firme producatoare, distribuitoare sau importatoare de aparatura, documente ce demonstreaza posibilitatea ofertantului de a asigura piese de schimb originale, respectiv omologate de producator, pentru aparatele precizate in caietul de sarcini.
15. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului16. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 11:00
Locul: SERVICIUL TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str.SPLAIUL INDEPENDENTEI, nr.5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010458, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII MS CURIE
Adresa postala: B-dul Constantin Brancoveranu nr.20, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041451, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 19:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer