Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTAREA DE SERVICII DE TIP COMMON USE TERMINAL EQUIPEMENT (CUTE) PREGATITE PENTRU TRANZITIA LA PLATFORMA COMMON USE PASSENGER PROCESSING SYSTEM (CUPPS) SI REALIZAREA UNUI SISTEM DE RECONCILIERE BAGAJE (BRS)


Anunt de participare (utilitati) numarul 117193/18.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRESTAREA DE SERVICII DE TIP COMMON USE TERMINAL EQUIPEMENT (CUTE) PREGATITE PENTRU TRANZITIA LA PLATFORMA COMMON USE PASSENGER PROCESSING SYSTEM (CUPPS) SI REALIZAREA UNUI SISTEM DE RECONCILIERE BAGAJE (BRS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: la sediul CNAB-punctul de lucru AIHCB
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 850, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
I. prestarea de servicii de tip Common Use Terminal Equipement (CUTE) pregatite pentru tranzitia la platforma Common Use Passenger Processing System (CUPPS) la punctul de lucru AeroportulInternational Henri Coanda Bucuresti, prin: - echiparea ghiseelor check-in si a portilor de imbarcare din AIHCB cu echipamentele necesare;
- instalare de chioscuri de tip Common Use Self Service (CUSS)- asigurare software- servicii de telecomunicatii si mentenanta 24h/24.II. Relizarea unui ?Sistem de reconciliere bagaje? (BRS) si interfatarea lui cu sistemul de urmarire in interiorul zonei de control de securitate a bagajelor de cala ?Sort Allocation Computer System? (SAC), prezent in AIHCB, pentru a preveni imbarcarea unui bagaj neautorizat, in conformitate cu Regulamentul ICAO, Anexa 17 a Conventiei de la Chicago, precum si furnizarea datelor in timp real despre handlingul si managementul bagajelor, asigurare software, prestare servicii de telecomunicatii si mentenanta 24h/24.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
32425000-8-Sistem de operare de retea (Rev.2)
34961000-1-Sistem de manipulare a bagajelor (Rev.2)
34967000-3-Sistem de comunicatii aeroportuar (COM) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prevazute in Caietul de Sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
329.700 Lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea 5 % din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent acordului cadru, exclusiv T.V.A,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.contract de asociere legalizat inainte de semnarea acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: a)pentru persoane juridice romane: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1, art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(formular 1), Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; b) pentru persoane juridice straine: documente similare celor solicitate la lit. a, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.Conform paragrafului H.2 din documentatia de atribuire: - pentru persoanele juridice romane - Certificat constator emis de ONRC, Certificat de inmatriculare de la ONRC iar pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romanape numele ofertantului pentru prestarea de servicii de tip Common Use Terminal Equipement (CUTE) si sisteme BRS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin: a)1 contract ce a avut ca obiect prestarea serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini pentru minim 50 ghisee check-in, minim 10 porti de imbarcare si minim 5 chioscuri CUSS.Conditiile privind numarul minim de ghisee check-in, porti de imbarcare si ghioscuri CUSS poate fi indeplinita si cumulat prin prezentare a cel mult 2 contracte ce au avut ca obiect prestarea serviciilor solicitate mai sus.b)1 contract ce a avut ca obiect realizarea unui sistem BRS: Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va completa Formularul H2 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, care va fi confirmat, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractului. Formularul H2 va fi insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului respectiv.Recomandarea va preciza faptul ca ofertantul poseda experienta si cunostintele necesare prestarii de servicii CUTE si BRS, de implementare si de administrare aacestora, are capacitatea de a oferii sprijin pentru suportul fizic periferic, sprijin pentru softurile pe care companiile le utilizeaza (DCS-uri proprii, etc) si de dezvoltare/customizare pentru aplicatiile si sistemele respective, precizandu-se ca sistemul implementat functioneaza la parametrii proiectati. De asemenea in cadrul recomandarii se va indica numarul de ghisee check-in, porti de imbarcare si ghioscuri CUSS instalate iar in cazul BRS se va indica tipul de reconciliere realizat precum si gradul de complexitate al sistemului.2. Resurse umane: Se solicita ca personalul desemnat de ofertant pentru a presta aceste servicii sa aiba minim doi ani de experienta, in folosirea, mentenanta si service-ul aplicatiilor sistemelor intr-un mediu aeroportuar.3. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 pe numele ofertantului - in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 10:00
Locul: sediul CNAB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2013523, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer