Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea de servicii informatice privind Registrul General de Evidenta a Salariatilor


Anunt de participare numarul 118050/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA MUNCII
Adresa postala:  STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021455, Romania, Punct(e) de contact:  Inspectia Muncii, Tel. 021/3027076, In atentia:  Lucian Chisiu, Email:  [email protected], Fax:  021/3027075, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: relatii de munca, sanatate securitate in munca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea de servicii informatice privind Registrul General de Evidenta a Salariatilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Inspectia Muncii si Inspectoratele Teritoriale de Munca
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii informatice privind Registrul General de Evidenta a Salariatilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 10.000 de lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata se va efectua prin ordin de plata prin Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006; 2.Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor catre stat, inclusiv cele locale emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii acestora astfel: 2.1.Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat; 2.2.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;Documentele se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. 3.Cazierul judiciar pentru persoanele fizice valabil la data deschiderii ofertelor; 4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/documente echivalente pentru persoanele juridice/fizice romane; 5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract in statul de origine, legalizate si traduse in limba romana.6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura;7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009 ) vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar al operatorului economic pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, respectiv 280.000 de euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;
3.Autorizare privind punerea la dispozitie a aplicatiilor.Pentru aplicatiile solicitate in caietul de sarcini ( aplicatia software web-based pentru inregistrarea si urmarirea evenimentelor si aplicatia audit ) se vor prezenta, in original si copie legalizata, autorizarile din partea producatorilor prin care ofertantul este autorizat sa puna la dispozitie aplicatiilepentru autoritatea contractanta. Aceste documente se pot depune si in copie lizibila pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante;
4.Certificari personal. Pentru aplicatiile solicitate in caietul de sarcini ( aplicatia software web-based pentru inregistrarea si urmarirea evenimentelor si aplicatia audit ) se vor prezenta in original sau copie legalizata, certificarile personalului ofertantului care va opera aceste aplicatii pe durata contractului, din care sa reiese ca personalul ofertantului a fost instruit si este certificat de producator sa utilizeze aplicatiile.Aceste documente se pot depune si in copie lizibila pentru , ,conformitate cu originalul " de catre reprezentantul legal al firmei ofertante;
5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este certificat ISO 9001/2008 sau echivalent pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului;
6. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este certificat ISO 20000 prin prezentarea certificatului privind managementul calitatii serviciilor IT din seria ISO 20000 sau echivalent;
7.Prezentarea certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau echivalent;
8.Prezentarea certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediului din seria ISO 14001:2004 sau echivalent.
9.Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont in elaborarea ofertei de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Existenta a cel putin unui contract similar finalizat sau in curs de prestare a carui valoare este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului , respectiv 140.000 de euro fara TVA;2.Existenta cel putin a unui contract finalizat sau in curs de prestare, incheiat in ultimii 3 ani, privind furnizarea/implementarea unui sistem integrat cu minim 400.000 de utilizatori avand un numar minim de 40.000 de inregistrariin baza de date modificate zilnic.Operatorul economic va trebui sa faca dovada ca sistemul este folosit in productie de catre utilizatorii sai pentru o perioada rezonabila de timp, care nu va fi mai scurta de 12 luni;3.Existenta cel putin a unui contract finalizat sau in curs de prestare, incheiat in ultimii 3 ani, pentru furnizarea de servicii de tip help desk si call center pentru sisteme informatice;4.Existenta cel putin a unui contract finalizat sau in curs de prestare, incheiat in ultimii 3 ani, pentru prestari servicii de asistenta tehnica si realizare a unui sistem informatic, al carui scop sa fie culegerea si centralizarea datelor la nivel national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Matricea cadrului logic
20%
Descriere:
3.
Plan de risc
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 13:00
Locul: Inspectia Muncii. str. Matei Voievod, nr. 14, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate cu fotografie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca si de pe site-ul www.inspectmun.roContractul poate fi prelungit pe o perioada de 4 luni in conditiile legii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform procedurilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectia Muncii, Serviciul Economic
Adresa postala:  Str. Matei Voievod, nr. 14, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021455, Romania, Tel. 021/3027076, Email:  [email protected], Fax:  021/3027075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer