Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea pachetului integrat privind serviciile de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize, avizare facturi, preavize si incasare facturi pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia


Anunt de participare (utilitati) numarul 101257/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Petcu, Tel. 0730080920, In atentia:  Serviciului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021.317.59.80, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestarea pachetului integrat privind serviciile de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize, avizare facturi, preavize si incasare facturi pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: - pentru tiparirea, implicuirea si livrarea facturilor si preavizelor, la locatia/locatiile ofertantului;
- pentru avizarea facturilor si a preavizelor, teritoriul Romaniei si cu precadere pentru acoperirea judetelor Calarasi, Constanta, Ialomita, Tulcea, Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timis, Ilfov, Giurgiu si mun. Bucuresti;
- pentru incasarea facturilor de energie electrica, in unitatile ofertantului sau in teren, in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 700, 000 si 102, 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma semnarii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente anuale. Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea pachetului integrat privind serviciile de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize, avizare facturi, preavize si incasare facturi pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
64121100-1-Servicii de distribuire a corespondentei (Rev.2)
64121200-2-Servicii de livrare a pachetelor (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului: servicii de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize, avizare facturi, preavize si incasare facturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 700, 000 si 102, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000000 lei/500000 lei pt IMM.Garantia de buna executie 10%(5% IMM)din valoarea fara TVA a acordului cadru.Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale– ?original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata-pt persoane juridice romane, Documente care dovedesc o forma de ?egistrare ca persoana juridica, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care candidatul este stabilit in original/copie legalizata-pt persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2006, 2007, 2008).2) Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an.? cazul ?care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si ?egistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) lista care va cuprinde servicii similare prestate ?ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate (pentru fiecare tip de activitate) si a caror valoare ?umata va fi cel putin egala cu: 25.700.000 LEI.Serviciile cuprinse ?aceasta lista vor fi?otite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.2)o lista care va contine cel putin un contract (pe tip de activitate) care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat ?Anexa 6 a Caietului de sarcini sau prin cel mult 3 contracte (pe tip de activitate) care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic al pachetului.3)copie autorizatia privind efectuarea de servicii de avizare (curierat), obtinuta ?conformitate cu prevederile legale ?vigoare.4) Formularul de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, completat si depus la ANSPDCP, conform prevederilor legale.5) Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate.6) Declaratie care contine informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, sisteme informatice, mijloace de protectie si siguranta de care dispune ofertantul pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului.7) Ofertantul va prezenta c? un contract de mentenanta pentru echipamentele de imprimare si pentru cele informatice utilizate ?transmiterea si preluarea fisierelor si cele utilizate pentru ?asarea facturilor, cu valabilitate pe toata perioada derularii acordului cadru, ori valabil pe o perioada mai scurta, urm? a se furniza ulterior dovada prelungirii acestuia sau ?heierii unuia nou.8) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie si securitate a muncii si PSI specifice serviciilor ofertate.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica/controla direct capacitatea tehnica a prestatorului, in conformitate cu art. 189 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, deoarece serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, au un caracter complex.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi onsotita de traducere autorizata in lb. romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 12:00
Locul: Sediul ENEL-Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este atasata prezentului anunt de participare in sectiunea "Documentatie si clarificari". Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici prin fax 021/3175980 sau prin e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel – Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 0241/805.318, Fax:  021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2010 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer