Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestarea serviciilor avand ca obiect elaborarea proiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor pri


Anunt de participare (utilitati) numarul 88892/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
prestarea serviciilor avand ca obiect elaborareaproiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor printr-un nivel inalt de securitate, precum si interzicerea acceselor neautorizate la acestea, scolarizarea personalului autoritatii contractante si asigurarea mentenantei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor avand ca obiect elaborareaproiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor printr-un nivel inalt de securitate, precum si interzicerea acceselor neautorizate la acestea, scolarizarea personalului autoritatii contractante si asigurarea mentenantei.
Serviciile de scolarizare vor fi asigurate pentru 20 de persoane din care 2 la nivel de administrator si instructor pentru utilizare si 18 la nivel de utilizator.
Serviciile de mentenanta vor cuprinde totalitatea operatiunilor prin care sistemul (echipamentele, reteaua si aplicatiile) sunt intretinute astfel incat acestea sa functioneze in parametrii optimi, conform cerintelor din Caietul de Sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
35100000-5-Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
80610000-3-Formare profesionala si simulare in domeniul echipamentelor de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini aferent documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant pt part 12.800 lei.Garant de buna exec a contract 10% din val totala a contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 5 ani cel putin1 contractce a avut ca obiect proiectarea si implementarea unui sistem de securitate.In acest sens se va completa Formularul H2 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractelor respective. Orice fisa de experienta similara referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita obligatoriu de recomandarea din partea beneficiarului/clientului (partenerului contractual) (Formular H3)De asemenea, se solicita obligatoriu prezentarea unei liste cu alte lucrari executate in domeniu
2. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (Formular H4 din Sectiunea IV).In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.3. Ofertantul trebuie sa indeplineasca obligatoriu urmatoarele cerinte minime privind standarde de asigurare a calitatii, respectiv
1. Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 :2001 pentru proiectare si executie.
In acest sens se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 :2001 sau echivalent pe numele proiectantului si executantului, care vor fi depuse in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212041408, Fax: 0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer