Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestarea serviciilor avand ca obiect elaborarea proiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor pri


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
234.923 EUR

Castigatorul Licitatiei: HELINICK S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 88892/27.01.2010
Informatii anunt de participare asociat 77187
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
prestarea serviciilor avand ca obiect elaborareaproiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor printr-un nivel inalt de securitate, precum si interzicerea acceselor neautorizate la acestea, scolarizarea personalului autoritatii contractante si asigurarea mentenantei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor avand ca obiect elaborareaproiectului tehnic, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor necesar gestionarii si mentinerii controlului cheilor printr-un nivel inalt de securitate, precum si interzicerea acceselor neautorizate la acestea, scolarizarea personalului autoritatii contractante si asigurarea mentenantei.Serviciile de scolarizare vor fi asigurate pentru 20 de persoane din care 2 la nivel de administrator si instructor pentru utilizare si 18 la nivel de utilizator.Serviciile de mentenanta vor cuprinde totalitatea operatiunilor prin care sistemul (echipamentele, reteaua si aplicatiile) sunt intretinute astfel incat acestea sa functioneze in parametrii optimi, conform cerintelor din Caietul de Sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
35100000-5-Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
80610000-3-Formare profesionala si simulare in domeniul echipamentelor de securitate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
234, 923EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14/C Denumirea: contract de prestari servicii
V.1) Data atribuirii contractului 1/22/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
HELINICK S.R.L.
Adresa postala: Str. Eraclie Arion, nr. 4-10, Etaj 1-2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013911, Romania, Tel.+40214044444, Email: [email protected];[email protected], Fax: +40214044430, Adresa internet (URL): www.helinick.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 300000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 234923.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 1, 009, 041.27 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212041408, Fax: 0212014990
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer