Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciilor de intretinere si reparare autobuze, autocamioane, autoturisme si utilaje


Anunt de participare numarul 138832/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Ghencea nr. 35-37, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Olteanu, Tel. +40 214210900, Email: [email protected], Fax: +40 214210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciilor de intretinere si reparare autobuze, autocamioane, autoturisme si utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, la sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 623, 966.93RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de intretinere si reparare autobuze, autocamioane, autoturisme si utilaje ? echipamente militare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
50114000-7-Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, sunt prevazute in anexa nr. 1 a caietului de sarcini atasat la documentele procedurii.
Domeniul: serviciile de intretinere si reparare prevazute a se efetua in cadrul contractelor subsecvente: - autobuze ore manopera min 120, max 250/piese schimb cant. min. un reper anual, max. 15 repere;
- autocamioane ore manopera min150, max 300/piese schimb cant. min. un reper anual, max. 15 repere ;
- autoturisme de teren ore manopera min 350, max 750/piese schimb cant. min. un reper anual, max. 15 repere;
- utilaje ore manopera min 350, max 600/piese schimb cant. min. un reper anual, max. 15 repere
Valoarea estimata fara TVA: 7, 623, 966.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 2% din valoarea estimata a acordului cadru ( fiecare lot reprezentand un acord cadru).- va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data depunerii ofertelor.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de reducerea la jumatate a cuantumului garantiei de participare, constituite in vederea participarii la procedura de achizitii publice.In cazul in care ofertantul intelege sa conteste procedura de atribuire, avand in vedere dispozitiileart .278^1 din OUG 34/2006, operatorilor economici carora li se vor respinge contestatiile de catre C.N.S.C. ca fiind nefondate, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului .Nota: Pentru constituirea garantiei de participare prin O.P. codul unic de identificare si contul IBAN sunt: C.U.I. 4193176IBAN: RO86TREZ7065005XXX000087 ? deschis la Trezoreria Sector 6. Garantie de buna executie a contractuluida ¦nu ?In cuantum de 5% din valoarea , fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art. 90 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza, conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 2, 5% din valoarea , fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art.180 si 181 din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
- Persoanele cu functii de conducere conform art.69¹ din O.U.G. 34/2006: Bixi Pompiliu Mocanu, Veronel Clapon, Mihai Paul, Marinela Draganescu, Laura Lixandru, Angelo-Daniel Bordei, Dan Georgescu.-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.Documentele vor fi datate, stampilat e sisemnate de persoana autorizata. Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertantva prezenta urmatorul document:
Pentru persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte ca obiectul de activitate include prestarea serviciilor pentru care depune oferta;
Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.
Operatorul economic trebuie sa detina autorizare RAR valabila pentru gamele la care a depus oferta, conform OG nr. 82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR-9/2005
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea punctului de lucru, resurse materiale si umane.
Operatorul economic trebuie sa dispuna obligatoriu de un punct de lucru pe raza Municipiului Bucuresti sau in judetul Ilfov, darla o distanta de maxim 10 km de la limita Municipiului Bucuresti. Sa asigure resursele umane, materiale, instalatiile cat si echipamentele necesare indeplinirii prezentului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A5641/20.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care au fost deouse oferte admisibile cu preturi unitare egale, se va transmite in SEAP o solicitare de clarificare referitoare la depunerea de noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer