Licitatie Publica - Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentrui Enel Energie si Enel Energie Muntenia
Anunt de participare (utilitati) numarul 112410/07.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Mihalcea, Tel. 0372115441, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusive
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentrui Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Serviciile de printare si implicuire facturi, preavize, precum si a altor lucrari se presteaza lalocatia/locatiile ofertantului;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de printare, implicuire, livrare facturi, preavize si alte lucrari pentrui Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: conform Formularului F11 din Documentatia de atribuire.
Domeniul: servicii de tiparire pe baza unui contract.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 620, 358RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part: 40.000LEI/20.000LEI(IMM);Garantie buna executie: 10%/5%(IMM). Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 691 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata-pt persoane juridice romane.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata-pt persoane juridice straine.In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009).2) Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta.Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.2) Pentru a demonstra experienta in prestarea serviciilor care presupun printare, respectiv implicuirea si livrarea unui numar mare de documente (facturi, preavize, alte documente), ofertantul va prezenta o lista care va contine cel putin un contract care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat in Anexa 5 a Caietului de sarcini sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic3) Formularul de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, completat si depus la ANSPDCP, conform prevederilor legale.4) Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
5) Declaratie care contine informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, sisteme informatice, mijloace de protectie si siguranta de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
6) Ofertantul va prezenta cate un contract de mentenanta pentru echipamentele de imprimare si pentru cele informatice utilizate in transmiterea si preluarea fisierelor, cu valabilitate pe toata perioada derularii contractului, ori valabil pe o perioada mai scurta, urmand a se furniza ulterior dovada prelungirii acestuia sau incheierii unuia nou.7) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice serviciilor ofertate, prevazute in caietul de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Se va utiliza pasul de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Locul: sediul Enel, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 0372.115.441, Fax: 0372.871.908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 20:03