Licitatie Publica - PRESTAREA SERVICIILOR DE PRINTARE, IMPLICUIRE SI LIVRARE FACTURI, PREAVIZE SI ALTE LUCRARI (SCRISORI, NOTIFICARI, CONFIRMARI, CONTRACTE ETC.) pentru S.C. ENEL ENERGIE S.A. (lider de asociere) in asociere cu S.C. ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.
Anunt de participare (utilitati) numarul 135001/25.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Mihalcea, Tel. +40 730080920, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 372871908, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRESTAREA SERVICIILOR DE PRINTARE, IMPLICUIRE SI LIVRARE FACTURI, PREAVIZE SI ALTE LUCRARI (SCRISORI, NOTIFICARI, CONFIRMARI, CONTRACTE ETC.) pentru S.C. ENEL ENERGIE S.A. (lider de asociere) in asociere cu S.C. ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: locatia/locatiile ofertantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de printare, implicuire si livrare facturi, preavize si alte lucrari (scrisori, notificari, confirmari, contracte etc.), necesare bunei desfasurari a activitatii societatilor Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: achizitie servicii de tiparire pe baza de contract
Total cantitati/prestatii servicii/lucrari
- numar mediu estimat de preavize printate lunar: 240.000
- numar mediu estimat de notificari de reziliere printate lunar: 12.000
- numar mediu estimat de concilieri printate lunar: 5.000
- numar mediu estimat de confirmari de primire printate lunar: 5.000
- numar mediu estimat de scrisori, aviz de racordare printate lunar: 55.000
- numar mediu estimat de contracte printate lunar: 4.000
- numar mediu estimat de retururi lunar: 5.500
Oferta depusa de ofertant va cuprinde obligatoriu toata cantitatea si toata tipurile de servicii mentionate in caietul de sarcini si solicitate pentru cele doua societati beneficiare.
Prestarea serviciilor se va face in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Se va incheia un singur contract de servicii intre asocierea autoritatilor contractante si ofertantul declarat castigator.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 229, 457.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantum: 32.000 lei fara TVA/16.000 lei fara TVA-IMM, respectiv 90 zile, si curge de la data limita de depunere a ofertei.2. Perioada valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A., RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.009 lei, fara TVA, calculate conform lit. b.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Cuantum: 10%(5% pt IMM) din val contr, fara TVA.2. Per pt care se constituie: durata derularii contr.3. Mod de constituire: prin dep in 15 zile de la incheierea contr a 0, 5% din val contr, in contul de garantie bancara de buna executie, restul constituindu-se prin retineri succesive din facturile prezentate la plata sau prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument degarantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contr. Avand in vedere faptul ca AC este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui GBE in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contr, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in ceea ce priveste neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr. 279/2011.
Observatie: Potrivit art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Director Achizitii si Servicii - Cosmin Trofin- Director Adjunct Achizitii - Ciprian Stefan
- Responsabil procedura ? Simona Mihalcea
- Gestionar de contract ? Rodica PopescuCerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.
Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident):
a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1
a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2
In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa fi completat si depus la ANSPDCP formularul de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, si sa pastreze confidentialitatea datelor si informatiilor in a caror posesie intra in indeplinirea prezentului contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata, cel putin ? in lei fara TVA:
6.440.000, 00 lei / 3.220.000, 00 lei pentru IMM.;In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
2) Informatii privind situatia financiara din bilantul contabil sau alte documente relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7) Declaratie care contine informatii privind dotarea tehnica cu imprimante laser, masini de printat, cerneluri de calitate superioara (daca este cazul), echipamente tehnice, sisteme informatice, mijloace de protectie si siguranta de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Ofertantul are obligatia de a folosi la printare, imprimante tip laser si numai cerneluri de calitate superioara (daca este cazul) care, in contact cu un mediu umed sa nu duca la imprastierea acesteia pe hartie, caz in care ar deveni imposibila citirea codurilor de bare, de pe facturi, cu cititorul de coduri de bare ori alterarea informatiilor inscrise pe acestea.
8) Ofertantul va prezenta documentele operative alemasinilor de printat (documentatia tehnica) existente in dotarea sa, din care sa reiasa ca fata de capacitatile masinilor si obligatiile contractuale actuale, mai are disponibilitate sa printeze in 24 ore volumul solicitat, respectiv circa 1.000.000 pagini A4/zi. De asemenea, se vor prezenta documentele operative ale masinilor de printat folosite ca back-up care sa aiba cel putin aceeasi capacitate zilnica disponibila de printare, respectiv 1.000.000 pagini A4/zi.
9) Ofertantul trebuie sa dispuna de un site FTP - viteza minima 8 Mbps si backup 2 Mbps prin alt ISP.
3) Cerintele minime pentru personalul Ofertantului sunt:
- cunostiinte informatice pentru utilizarea corespunzatoare a datelor din sistemele informatice specifice, transmise de Achizitor pentru printare/implicuire.
- pentru personalul angrenat in prelucrarea informatica a datelor sunt necesare cunostinte de operare in sistemele informatice (preluarea si prelucrarea fisierelor de la Achizitor, transmitere fisiere, etc.).
Atestarea competentelor profesionale ale personalului angrenat in prelucrarea informatica a datelor se va face prezentand certificarile persoanelor implicate in proces. Se vor indica cel putin o persoana specializata in transmiterea securizata a fisierelor de date certificata CISSP (Certified Information Systems Security Professional) sau echivalent si o persoana specializata in prelucrarea bazelor de date de volum mare certificate Microsoft SQL Server, Oracle sau echivalent. CV-urile si certificarile se vor atasa la oferta.
4) Administrarea sistemelor informatice de printare/implicuire se va face de personal certificat petru solutiile software utilizate sau orice alte documente care pot demonstra competentele pentru derularea activitatii mentionate. Se vor prezenta cel putin o persoana certificata pentru solutia de generare documente de print si o persoana certificata pentru solutia de automatizare a fluxului de productie sau orice alte documente care pot demonstra competentele pentru derularea activitatilor mentionate. CV-urile si certificarile se vor atasa la oferta.
5) Ofertantul va face dovada cel putin a uneipersoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
6) Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica/controla direct capacitatea tehnica a ofertantului ce va urma sa fie declarat castigator, in conformitate cu art. 189 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, deoarece serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, au un caracter complex.
10) Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Ofertantul are obligatia de a preciza in Formularul F8:
a) datele de recunoastere ale tuturor subcontractantilor (inclusiv codul CAEN), precum si specializarea acestora;
b) partea/partile din contract pe care ofertantul urmeaza sa le subcontracteze;
c) indicarea procentajului din total contract ce va fi realizat prin subcontractanti;
d) lista activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti (indicarea activitatilor si valoarea acestora).
La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Resursele materiale si umane ale subc declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contract, daca sunt prez documente relevante in acest sens.Intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic.
11) Informatii privind asociatii, daca este cazul.
In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
12)Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularele F2.1, F2.2, F2.3 prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, 181, 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate (printare, implicuire si livrarea de facturi), care sa contina cel putin un contract care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic: 556.500 de facturiprintate/luna, sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din acelasi volum fizic: 890.400 de facturi printate/luna.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de recomandari emise de beneficiari.Recomandarile vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
2)Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, numarul certificarilor/atestarilor pe care acestia le detin, o descriere a acestora sau orice alte documente care pot demonstra competentele pentru derularea activitatilor mentionate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008.
Informatii privind asigurarea securitatii informatiei in conformitate cu standardele europene relevante -ISO/IEC 27001/2005
Informatii privind asigurarea protectiei mediului in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal/data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 15:29