Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciilor de reparatii si intretineri tehnice la autovehicule si la echipamentele conexe


Anunt de participare numarul 136291/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii-Unitatea Militara nr. 02381 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 213195858, In atentia: Mihaela Flamanzeanu, Email: [email protected], Fax: +40 213190607, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciilor de reparatii si intretineri tehnice la autovehicule si la echipamentele conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctele de lucru ale prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 588, 002.43RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C.S. Nr.1:15.06.- 31.12.2012 =145.910, 41lei; C.S. nr.2 :01.01.? 31.12.2013= 297.092, 02 lei ; C.S. nr.3 de la 01.01.- 14.06.2014 = 145.000, 00 lei. Val.min.acord cadru = 237.313, 26 lei; Val.max.acord cadru = 588.002, 43 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de reparatii si de intretineri tehnice a autovehiculelor si a echipamentelor conexe, pe loturi, pentru autovehiculele ce apartin Unitatii Militare 02381 Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatiisi de intretineri tehnice a autovehiculelor si a echipamentelor conexe, pe loturi, pentru autovehiculele, ce apartin Unitatii Militare 02381 Bucuresti, astfel: Lotul I?DAEWOO (Leganza, Nubira, Cielo);Lotul II ?DACIA (Duster, Logan Laureate, Logan van/pick-up, Solenza, Dacia 1304, 1305, 1307, 1310); Lotul III ?MERCEDES (Vito 110, Vito 111, Sprinter);Lotul IV ?VOLKSWAGEN (Touareg, Transporter, Passat);Lotul V ?AUDI (A8, A6, All Road);Lotul VI ?TOYOTA (Land Cruiser);Lotul VII ?IVECO (Autoutilitara Daily, Microbuz);Lotul VIII ?SKODA (Octavia);Lotul IX ?PEUGEOT (Boxer, J5);Lotul X ?MERCEDES (Tourismo).Valoare minima estimata, fara TVA, acord cadru = 237.313, 26 lei.(Val.minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul I=35.818, 56 lei, Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul II=44.536, 19 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul III=22.276, 51 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul IV=32.456, 50 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul V=47.330, 43 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VI=12.206, 14 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VII=13.543, 00 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VIII=6.946, 00 lei.Val. minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul IX=14.975, 00 lei.Val.minima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul X=7.224, 93 lei).Valoare maxima estimata, fara TVA, acord cadru = 588.002, 43 lei.(Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul I=130.070, 74 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul II=130.028, 77 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul III=49.950, 63 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul IV=74.981, 14 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul V=96.394, 29 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VI=20.087, 86 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VII=29.998, 57 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul VIII=12.517, 57 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul IX=25.988, 86 lei, Val. maxima estimata, fara TVA, acord cadru, lotul X=17.984, 00 lei)
Valoarea estimata fara TVA: 588, 002.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantum garant particip: 10.585, 00lei, pe loturi, astfel: LI?DAEWOO=2.600, 00lei;LII?DACIA= 2.600, 00lei; LIII-MERCEDES VITO+SPRINTER=995, 00lei;LIV?VOLKSWAGEN=1.498, 00lei;LV?AUDI=1.925, 00lei;LVI-TOYOTA=380, 00lei;LVII-IVECO=575, 00lei;LVIII?SKODA=245, 00lei;LIX?PEUGEOT=500, 00lei;LX-MERCEDES TOURISMO=350, 00lei.Mod de constit.garant.particip.: in conform. cu art.86 din H.G.925/2006 cu modif.si complet.ult.: printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o soc.de asig.; de ex: se poate folosi scrisoare de garantie bancara (Formular nr. 9 din Sectiunea IV) sau ordin de plata vizat de banca emitenta. Cont virament garant.particip.?pt. O.P.: RO48TREZ7065005XXX000092 deschis la Trez.sect.6.Garant.particip.se va constitui in favoarea U.M.02381 Buc.Perioada de valabilit.a garant. de particip.este similara cu perioada de valab.a ofertelor-60 zile de la data depunerii ofertei, cu posib.de prelungire la cerere.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din val.garant de particip., conf.L 346/2004 cu modif.si complet.ult., prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. In cazul unei asocieri de IMM-uri, daca se va depasi cifra de afaceri si numarul mediu de personal aferent IMM-urilor, in conformitate cu legea, se va depune garant.de particip.in suma solicitata de autorit.contractanta.Dovada constituirii garant.de particip.trebuie transmisa in SEAP.In cazul in care garant.de particip.se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig., dovada constit.garant.se depune si in SEAP si in original, la sediul autorit.contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autorit.contractanta in cond.respingerii unei contestatii de catre CNSC: LI?DAEWOO=1.300, 00lei;LII?DACIA=1.300, 00lei;LIV?VOLKSWAGEN=749, 00lei;LV?AUDI=962, 50lei Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de prestari servicii: 7, 5% din valoarea, fara TVA, a fiecaruicontract subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (Daca se va apela lascrisoare de garantie bancara , vezi formularul nr. 10 din sectiunea IV ?Formulare si modele; daca se va folosi ordin de plata, vizat de banca emitenta, contul de virament este: RO48TREZ7065005XXX000092 deschis la Trezoreria sector 6.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate Unitatii Militare 02381 Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea IV ?Fromulare si modele. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea IV- Formulare si modele. Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de MFP?ANAF, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si parafat).
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Danut Vasile- Roxana Matei- Marius Hrab- Camelia Rujoiu-IfrimDeclaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ? Formulare si modele, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa contina informatii valabile la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata). Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Autorizatie tehnica emisa de R.A.R. Se va prezenta autorizatia tehnica emisa de R.A.R., valabila la data sedintei de deschidere a ofertelor, in termen de valabilitate, copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnata de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.Autorizatia tehnica R.A.R. trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertei. Din autorizatie trebuie sa rezulte ca operatorul economic este autorizat pentru fiecare tip de tehnica din cadrul lotului. Daca nu rezulta acest lucru din autorizatia RAR, se vor prezenta inscrisuri, (adrese, fax-uri, etc) prin care se vor aduce lamuriri in acest sens;
Cerinta nr. 3
Documente care probeaza capacitatea de a presta service in perioada de garantie pentru autovehiculele aflate in perioada de garantie data de producator, din lotul II ? DACIA: Duster, Logan Laureate, Logan Van si Logan Pick-Up. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnata de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantiiSe va completa o declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul).
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice.Se va completa o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a managementului calitatiiSe solicita prezentarea unui document emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru servicii de intretinere si reparatii auto, in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu (exemplu: Certificat de acreditare in conformitate cu cerintele ISO9001). Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata ca ofertele a doi sau mai multi operatori economici au valori egale, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul S.E.A.P., clarificari prin care se va solicita postarea (incarcarea) unei noi Propuneri financiare, in baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02381 ? compartiment juridic
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel. +40 213195858, Email: [email protected], Fax: +40 213190607
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer