Licitatie Publica - Prestarea serviciilor privind hranirea personalului M.Ap. in regim cantina
Anunt de participare numarul 44450/23.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii-Unitatea Militara nr.01483 Zalau
Adresa postala: str. Simion Barnutiu, nr.91, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: CIPRIAN VERES, Tel.0260615420 int 155, In atentia: PRESTATORILOR DE SERVICII HRANIRE, Email: [email protected], Fax: 0260615990
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciilor privind hranirea personalului M.Ap. in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: In doua garnizoane : Zalau si Simleu Silvaniei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului M.Ap. in doua puncte de lucru unde vor servi masa un numar mediu de 330 persoane .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 000 si 210, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare astfel : pana la data de 08.04.2008 ora 09.00 , in suma de 5.000 lei si 5% garantia de buna executie la semnarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face de la bugetul de stat in cont deschis la Trezorerie .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea( art.180 din OUG34/2006 ).Cazier judiciar/certificat echivalent ( valabil 30 zile ).Certificat de atestare fiscal eliberat de administratia financiara , certificat emis de administratia publica locala , certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul local (Originale sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor ).autorizatie de functionare/altele echivalente( copie legalizata ).documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la data de 31.12.2007 si notele explicative , vizate si inregistrate de organele competente ( copie stampilata si semnata "Conform cu originalul " , pe fiecare pagina ).Balanta la data de 31.12.2007. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 500.000 lei in domeniul prestarii serviciilor de hranire. IMM-urile pot prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in proportie de 50% din aceste valori ; documente care atesta situatia economico-financiara ; declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea IMM-urilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor solicitate . Lista principalelor livrari/ prestatii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Din SEAP, sau in baza unei cereri scrise , contracost (virament , in ct.RO96TREZ5615005XXX002495, sau depunere numerar la sediul unitatii)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 12:00
Locul: U.M. 01483 Zalau , str, Simion Barnutiu , nr.91 , jud.Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01468 Simleu Silvaniei
Adresa postala: Strada Mihail sadoveanu , nr. 2, ,Localitatea: Simleu Silvaniei, Cod postal: 455300, Romania, Tel.0260674468, Fax: 0260677865
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 13:31