Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciilor suport pentru activitatea comerciala


Anunt de participare (utilitati) numarul 93299/22.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL Energie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. I. Mihalache nr. 41-43, Corp A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Petcu, Tel.0241/805.318, 0730.080.920, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/317.59.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestarea serviciilor suport pentru activitatea comerciala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Serviciile se vor desfasura:
- pe teren (mediul urban si mediul rural) pentru Unitatile Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu;
- in casieriile Centrelor de Relatii cu Clientii din cadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu.
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantii trebuie sa asigure desfasurarea urmatoarelor servicii pentru consumatorii casnici apartinand Unitatilor Teritoriale Bucuresti, Ilfov si Giurgiu ale SC Enel Energie Muntenia SA:
A.Activitatea desfasurata pe teren (mediul urban si mediul rural) pentru Unitatile Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu:
- comunicarea (avizarea) facturilor de energie electrica implicuite la consumatorii casnici si/sau incasarea, in numerar, a contravalorii acestora;
- distribuirea preavizelor de deconectare implicuite, la consumatorii casnici.B. Activitatea desfasurata in casieriile Centrelor de Relatii cu Clientii din cadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu:
- activitatea de incasare in numerar sau prin POS, a contravalorii facturilor de energie electrica emise de catre Achizitor pentru consumatorii casnici din mediul urban si rural, precum si alte facturi emise de catre Achizitor;
- efectuari de plati si restituiri in baza documentelor legale, aprobate de Achizitor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile generale ale achizitiei:
- pentru activitatea desfasurata pe teren (mediul urban si mediul rural) pentru Unitatile Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu: comunicarea (avizarea) facturilor de energie electrica implicuite la consumatorii casnici si/sau incasarea, in numerar, a contravalorii acestora; distribuirea preavizelor de deconectare implicuite, la consumatorii casnici.- pentru activitatea desfasurata in casieriile Centrelor de Relatii cu Clientii din cadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu: activitatea de incasare in numerar sau prin POS, a contravalorii facturilor de energie electrica emise de catre Achizitor pentru consumatorii casnici din mediul urban si rural, precum si alte facturi emise de catre Achizitor; efectuari de plati si restituiri in baza documentelor legale, aprobate de Achizitor.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 581, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 56.000 LEI/28.000 LEI pentru IMM.Garantia de buna executie 10%(5%-IMM)din valoarea fara TVA a contractului.DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pentru anii 2006, 2007, 2008), Informatii privind situatia financiara; Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.2) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii prestate pentru un operator care desfasoara o activitate in domeniul serviciilor de utilitati (gaz, apa, energie termica, energie electrica), telefonie, transporturi, posta, care presupun relatia directa cu clientii, gestiune facturi, incasare si decontare numerar. Lista mentionata mai sus va contine cel putin un contract care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat in Anexa 1 a Caietului de sarcini, sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic al viitorului contract.
3) Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
4) Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 11:00
Locul: Sediul ENEL-Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este atasata prezentului anunt de participare in sectiunea "Documentatie si clarificari". Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire solicitate de operatorii economici prin fax 021/3175980 sau prin e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A. - Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0241/805318, Fax: 021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer