Licitatie Publica - PRESTAREA SERVICIULUI DE CURATENIE A INSTITUTULUI
Anunt de participare numarul 37680/01.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN NEAMTU, Tel.0264599503, Email: [email protected], Fax: 0264599503, Adresa internet (URL): www.institutulinimii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTAREA SERVICIULUI DE CURATENIE A INSTITUTULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: INSTITUTUL INIMII "N.STANCIOIU", STR.MOTILOR, NR.19-21, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CURATENIE IN SECTIILE CLINICE SI ADMINISTRATIE SI DEZINFECTIA IN ANUMITE LOCURI CARE IMPUN.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICILE DE CURATENIE SI DEZINFECTIE SE SOLICITA PENTRU SECTIA CLINICA CARDIOLOGIE, CHIRURGIE CARDIOVASCULARA SI ATI, LABORATOARE, BIROURI ADMINISTRATIVE, INCAPERI ALE SERVICIULUI TEHNIC(SPATII CU UTILAJE)
Valoarea estimata fara TVA: 862, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 17246 SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 86232
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA, CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SAU OFERTA COMUNA FARA A FI OBLIGATI SA ISI LEGALIZEZE DIN PUNCT DE VEDERE FORMAL ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA FORMULARUL 12A, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDEREA ART.181, CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI IN COPIE DIN CARE SA REZULTE CA DOMENIUL DE ACTIVITATE AL OFERTANTULUI CORESPUNDE OBIECTULUI PROCEDURII SI CA NU SUNT INSCRISE MENTIUNI CU PRIVIRE LA APLICAREA LEGII 64/1995 PRIVIND REORGANIZAREA SAU PROCEDURA LICHIDARII JUDICIARE (FALIMENT) SAU CA SOCIETATEA ESTE IN INCAPACITATE DE PLATI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VA PREZENTA DECLARATIE CU PRIVIRE LA CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI CIFRA CARE TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN 1 MILION DE EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA FORMULARUL EXPERIENTA SIMILARA SI FORMULARUL RECOMANDARE F4
PENTRU EXPERIENTA SIMILARA SE VOR MENTIONA SERVICII CU O VALOARE DE CEL PUTIN 500 MII EURO IAR PT. RECOMANDARI, MINIM 3 RECOMANDARI. SE VA PREZENTA IN MOD OBLIGATORIU DECLARATIE IN NUME PROPRIU CARE SA ATESTE CA OFERTANTUL ARE POSIBILITATEA EFECTUARII CURATENIEI, DUPA EFECTUAREA UNOR LUCRARI DE REPARATII SI POSIBILITATEA SPALARII GEAMURILOR LA INALTIME
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII SAU PRIN ORDIN DE PLATA LA BANCA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 11:00
Locul: INSTITUTUL INIMII"N. STANCIOIU"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE REPREZENTANT AL OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SPECIFICATILE TEHNICE, CANTITATILE, DOCUMENTELE DE CALIFICARE SI ORCE ALTE INFORMATII SE GASESC IN CAIETUL DE SARCINI CARE SE RIDICA CONTRA COST DE LA BIROUL ADMINISTRATIV AL INSTITUTULUI, TELEFON 0264-591941 INT.158
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.012304641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tribunalul Cluj
Adresa postala: Str. Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 4000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Institutului Inimii"N. Stancioiu"Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Motilor, nr.19-21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 4000, Romania, Tel.0264591941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 08:35