Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestarea serviciului de hranire


Anunt de participare numarul 126349/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 01225 Pitesti
Adresa postala:  str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110058, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Tudor, Tel. 0248215900 int. 0132, In atentia:  compartimentului achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0248214691, Adresa internet (URL):  www.ncoacademy.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestarea serviciului de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: sediul UM 01225
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hranirea efectivelor UM 01225 si a unitatilor arondate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Norma de hrana MinimeMaxime1 N 6- 35%300 43710
2 N 6- 100%4080 13660
3 N 87602 27162
4 N 12 B2912 7236
5 N 12 C600 1100
6 N 12 D (cu lapte) 9990 20925
7 N 1- 35% (la solicitarea unitatii contractante) 0 4000
8 N 11 (5010 cal) 10 110
9 N 11 (4360 cal) 50 150
Valoarea estimata fara TVA: 1, 406, 442.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.09.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 28129 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat-ordin de plata la 30 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.
-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.
- Declaratie privind calitate de participant la procedura
- Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta;
- Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. -formular tip eliberat de organismele abilitate.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale -formular tip eliberat de organismele abilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri proprii in valoare de cel putin 1400000 lei aferenta ultimilor 3 ani ? 2008, 2009, 2010);
- prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), vizate inregistrate de organele competente, in copii legalizate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise privind experienta similara, completata/completate pentru fiecare contract care a avut ca obiect de activitate prestarea de servicii de hranire in regim de cantina; ( se completeaza fisa distincta pentru fiecare contract care va fi confirmata prin prezentarea in copie a contractului respectiv si a certificatului constatator)
- Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani -Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), a unuia sau a mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii de hranire in regim de cantine, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.000.000 lei
-Prezentarea a unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar (cod CPV55510000-8);
- Asumarea responsabilitatii obtinerii autorizatiei sanitare (sanitar-veterinara) pentru punctelede lucru si mijloacele de transport prin declaratie pe propria raspundere, - Declaratie pe propria raspundere privind resursele umane, dotarilespecifice, utilajele, echipamentultehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- asumarea formularelor nr.5 si 6 prin care pune la dispozitieresursele umane, dotarilespecifice, utilajele, echipamentultehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- asumarea formularelor nr.7 si 8 privind numarul mediu, in ultimi 3ani, alpersonaluluiangajat, asigurareacu personaldespecialitate, numarulsipregatirea cadrelordeconducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2706/12.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 12:00
Locul: sediul UM 01225
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- conform legislatiei in vigoare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Pitesti
Adresa postala:  str.Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219375, Fax:  0248219376, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al UM 01225
Adresa postala:  str. TRIVALE, nr. 16, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110058, Romania, Tel. 0248215900, Email:  [email protected], Fax:  0248214691, Adresa internet (URL):  www.ncoacademy.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer