Licitatie Publica - Prestarea serviciului de hranire a efectivelor U.M. 01261 Pitesti prin operatori economici specializati.
Anunt de intentie numarul 16156/06.10.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01261 PITESTI
Adresa postala: Str. Nicolae DOBRIN, NR. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Punct(e) de contact: Constantin MINDRUTA, Ionut PETCU, Marian CRISTEA, Tel.0248.213.000, int. 0104, 0177, 0151, In atentia: Compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0248.219.290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de hranire a efectivelor U.M. 01261 Pitesti prin operatori economici specializati.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante.
Cod NUTS: RO311 - Arges
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 526, 894.39 si 9, 872, 414.17RON
Prepararea hranei in locatia UM 01261 Pitesti. Distributia si servirea hranei in locatile: 1)sediul UM 01261 Pitesti;2)Obiectivul dinzona Nord. 3)Obiectivul in comuna Bascov. In cazuri exceptionale si in alte locuri decat cele mentionate mai sus.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.10.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu un singur operator economic pentru prepararea, distribuirea si servirea urmatoarelor norme de hrana ce vor putea fi achizitionate: Norma de hrana nr. 1 (numai la solicitarea autoritatii contractante); Norma de hrana nr. 6 (100%, numai la solicitarea autoritatii contractante); Norma de hrana nr. 6 (35%, numai la solicitarea autoritatii contractante); Norma de hrana nr. 8 (numai la solicitarea autoritatii contractante); Norma de hrana nr. 11 (numai la solicitarea autoritatii contractante); Norma de hrana nr. 12 (numai la solicitarea autoritatii contractante).
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu un singur operator economic care depune oferta admisibila (in masura in care exista un numar suficient de oferte admisibile) si prezinta oferta totala cu pretul cel mai scazut pentru cantitatile maxim estimate de norme de hrana ce pot fi achizitionate.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 16:15