Licitatie Publica - Prestarea serviciului de hranire a personalului
Anunt de participare numarul 2350/16.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU SIMIONESCU, Tel.0213505113, Email: [email protected], Fax: 0213511862
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
U.M. 01961
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Birou Resurse Materiale, Tel.0213506133 int 0452, In atentia: D-lui Gabriel BECHERU, Email: [email protected], Fax: 0213511862
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
U.M. 01961
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Birou Resurse Materiale, Tel.0213506133 int 0452, In atentia: D-lui Gabriel BECHERU, Email: [email protected], Fax: 0213511862
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
U.M. 01961
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Birou Documente Clasificate, Tel.0213506133 int 0341, Email: [email protected], Fax: 0213511862
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de hranire a personalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: U.M. 01961 Otopeni, U.M. 01924 Bucuresti, U.M. 01829 Bucuresti, U.M. 01877 Bucuresti, U.M. 01895 Chitila, U.M. 01668 Otopeni, U.M. 01916 Ciorogarla.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 12, 990, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de hranire a personalului urmatoarelor unitati militare astfel: U.M. 01961 Otopeni, U.M. 01924 Bucuresti, U.M. 01829 Bucuresti, U.M. 01877 Bucuresti, U.M. 01895 Chitila, U.M. 01668 Otopeni, U.M. 01916 Ciorogarla.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea personalului urmatoarelor unitati militare: U.M. 01961 Otopeni, U.M. 01924 Bucuresti, U.M. 01829 Bucuresti, U.M. 01877 Bucuresti, U.M. 01895 Chitila, U.M. 01668 Otopeni, U.M. 01916 Ciorogarla
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 12, 990, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 24, 000 (douazeci si patru mii) RON, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat / Virament cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform "Caietului de sarcini"
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art.180 si 181 din O.U.G. 34 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii doi ani sa fie cel putin egala cu 5, 000, 000 (cinci milioane) RON, si Lichiditate Active Circulante/Datorii curente x 100 = 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa fi indeplinit in ultimii trei ani contracte de prestari de servicii in domeniul hranirii, in valoare cumulata minima de 13, 000, 000 (treisprezece milioane) RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1992 din 08.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 10:00
Locul: Sediul U.M. 01961 Otopeni, str. Zborului, Nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia, are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Soseaua Oltenitei, Nr. 107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.332, 35, 64, Email: [email protected], Fax: 332, 12, 40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor conform Art. 266 si urmatoarele din O.U.G. 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01961
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0213506133, Email: [email protected], Fax: 0213511862
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2007 11:16