Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de hranire, COD CPV 55510000-8


Anunt de participare numarul 43181/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01261 PITESTI
Adresa postala: STR. STADIONULUI, NR. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL IONESCU, Tel.0248 213000 int 0151, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0248 219290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de hranire, COD CPV 55510000-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01261 PITESTI, str. STADIONULUI. nr. 2-4, cod. 110226, judetul ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 956, 412 si 3, 926, 863RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea hranirii efectivelor U.M. 01261 PITESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire, astfel:
01.05. - 31.08.2008: minim: 75.066 lei; maxim: 276.538 lei;01.09. - 31.12.2008: minim: 119.042 lei; maxim: 501.432 lei;
01.01. - 30.04.2009: minim: 117.102 lei; maxim: 492.374 lei;
01.05. - 31.08.2009: minim: 111.784 lei; maxim: 460.433 lei;
01.09. - 31.12.2009: minim: 93.715 lei; maxim: 375.431 lei;
01.01. - 30.04.2010: minim: 117.102 lei; maxim: 492.374 lei;
01.05. - 31.08.2010: minim: 111.784 lei; maxim: 460.433 lei;
01.09. - 31.12.2010: minim: 93.715 lei; maxim: 375.431 lei;
01.01. - 30.04.2011: minim: 117.102 lei; maxim: 492.417 lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 956, 412 si 3, 926, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 29.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a ficarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin ordin de plata in contul de trezorerie al operatorului economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii pe propria raspundere ca nu se gaseste in nicio situatie din cele precizate la art.180 si 181 din OUG 34/2006;
- Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este mai mare sau cel putin egala cu 800000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte: ca are ca obiect de activitate prestarea serviciului ce urmeaza a fi achizitionat, asociatul unic/asociati; administratorul/ administratorii societatii; sediul social principal/secundar; punctele de lucru; (copie legalizata).
2. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (CUI) (copie legalizata).
3.Declaratie privind tehnica si materialele de resortul hranirii pe care ofertantul se obliga sa le aprovizioneze conform cu caetul de sarcini.
4. Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni5. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea serviciului
6. Declaratie privind numarul si pregatirea cadrelor de conducere
7. Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport mentionate in oferta
8.Fisa privind experienta similara.
9. Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent.
10. Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic isi asuma respectarea principiilor si masurilor impuse de sistemul de management a sigurantei alimentare bazat pe HACCP conform HG 924/2005 pentru punctele de lucru organizate in cadrul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa privind experienta similara-ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 800000 lei.2. Recomandari din partea beneficiarilor mentionati la experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: Pitesti, Str. STADIONULUI nr. 2-4, Cod postal 110226, jud. ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta au dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei de atribuire se face de la sediul autoritatii contractante, gratuit, in urma solicitarii operatorilor economici interesati in baza unei imputerniciri semanta si stampilata de o persoana autorizata, cu respectarea termenelor din OUG 34/2006. Primul contract subsecvent se atribuie ofertantului declarat promitent-prestator in urma desfasurarii licitatiei deschise pentru incheierea acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al autoritatii contractante (UM 01261 Pitesti)
Adresa postala: str. Stadionului, nr. 2 4, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Tel.0248213000, Fax: 0248219290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer