Licitatie Publica - prestarea serviciului de hranire in regim cantina catering
Anunt de participare numarul 25616/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS COSTACHE, Tel.021/4210811 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestarea serviciului de hranire in regim cantina catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bdul Ghencea nr 35-37 sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 34 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 510, 194RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor subsecvente va fi determinata de existenta creditelor bugetare cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciului de hranire a personalului militar si civil in regim cantina catering
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciului de hranire in regim cantina catering
Valoarea estimata fara TVA: 3, 510, 194RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 31.08.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la procedura 1880 lei; garantie pentru buna executie a contractului 7% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare - bugetul de statplata - ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care se incadreaza intruna dintre prevederile art 180 si art 181 din OUG 34/2006.
Vor fi exclusi dela procedura operatorii economici care nu dovedesc o forma de inregistrare si nu au ca obiect de activitate serviciul cantina - catering.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu au o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, de cel putin 1900000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu fac dovada indeplinirii in ultimii trei ani a cel putin 5 contracte , cu obiect de activitate cantina - catering si a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1900000 lei si nu au implementat un sistem de management al calitatii in domeniul de activitate care face obiectul procedurii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 09:00
Locul: Str Antiaeriana nr 12 sector 5 Bucuresti tel 021 420.09.00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleus nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: sos Oltenitei nr 107-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: str Antiaerian[ nr 12 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 05101, Romania, Tel.4210900, Email: [email protected], Fax: 4210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2007 14:03