Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de hranire prin operatori economici specializati


Anunt de intentie numarul 15248/14.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01261 PITESTI
Adresa postala: Str. Nicolae Dobrin, Nr. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Punct(e) de contact: Marius Aurelian Joita, Tel.0248 213000 int 0151, In atentia: Comparimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0248 219290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de hranire prin operatori economici specializati
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante, U.M. 01261, loc. Pitesti, str. Nicolae Dobrin, nr. 2-4
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 027, 616.47 si 32, 253, 985.63RON
Prepararea hranei pentru toate efectivele in locatia U.M. 01261, str. Nicolae Dobrin, nr. 2-4. Distribuire si servirea hranei se face in locatiile: U.M. 01261, loc. Pitesti, str. Nicolae Dobrin, nr. 2-4;Obiectivul din loc. Pitesti, str. Cpt. Cutui, Obiectivul din Com. Bascov, Jud.Arges
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.03.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Acordul cadru se incheie cu un singur operator economic care are oferta admisibila (in masura in care exista un numar suficient de oferte admisibile) si prezinta oferta totala cu pretul cel mai scazut pentru cantitatile previzionate a fi achizitionate.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru cu un singur operator economic care are oferta admisibila (in masura in care exista un numar suficient de oferte admisibile)si prezinta oferta totala cu pretul cel mai scazut pentru cantitatile estimate ce pot fi achizitionate.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer