Licitatie Publica - Prestarea serviciului de intretinere si reparare a autovehiculelor cu confort sporit
Anunt de participare numarul 140205/03.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Ghencea, nr. 35-37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN OLTEANU, Tel. +4 0214210900, Email: [email protected], Fax: +4 0214210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de intretinere si reparare a autovehiculelor cu confort sporit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, la sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 230, 882.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de intretinere si reparare a autovehiculelor confort sporit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime si minime , codurile CPV, sunt prevazutein anexa ? LOTURI ?, a caietului de sarcini atasat la procedura.
Domeniul - servicii de intretinere si reparare:
- autoturisme gama DACIA ore manopera min. 103 , max. 206 / piese schimb min. un reper max. 96 repere;
- microbuzeIVECO ore manopera min. 100 , max. 200 / piese schimb min. un reper max. 93 repere;
- autoturisme DAEWOO ore manopera min. 121 ore, max. 726 / piese schimb min. un reper max. 111 repere;
- autoturisme OPEL ore manopera min. 124 , max. 248 / piese schimb min. un reper max. 114 repere;
- autoturisme AUDI ore manopera min. 121 , max. 242 / piese schimb min. un reper max. 111 repere;
- autoturisme teren JEEP ore manopera min. 124 , max. 248 / piese schimb min. un reper max. 114 repere;
- autoturisme SKODA ore manopera min. 122 , max. 366 / piese schimb min. un reper max. 113 repere;
- autoturism RENAULT ore manopera min. 121 , max. 242 / piese schimb min. un reper max. 111 repere;
- autovehicule VOLKSWAGEN ore manopera min. 124 , max. 248 / piese schimb min. un reper max. 101 repere;
- autovehicule TOYOTA ore manopera min. , max. 242 / piese schimb min. un reper max. 112 repere;
- autoturism FIAT ore manopera 122, max. 244 / piese schimb min. un reper max. 111 repere;
- autovehicule MERCEDES ore manopera 123, max. 246/ piese schimb min. un reper max. 117 repere;
- autovehicul VOLKSWAGEN CRAFTER ore manopera 114, max. 228 / piese schimb min. un reper max. 107 repere.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 230, 882.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 2% din valoarea estimata a acordului cadru ( fiecare lot reprezentand un acord cadru).- va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data limitadepunerii ofertelor.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de reducerea la jumatate a cuantumului garantiei de participare, constituite in vederea participarii la procedura de achizitii publice.In cazul in care ofertantul intelege sa conteste procedura de atribuire, avand in vedere dispozitiileart .278^1 din OUG 34/2006, operatorilor economici carora li se vor respinge contestatiile de catre C.N.S.C. ca fiind nefondate, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului .Nota: Pentru constituirea garantiei de participare prin O.P. codul unic de identificare si contul IBAN sunt: C.U.I. 4193176IBAN: RO86TREZ7065005XXX000087 ? deschis la Trezoreria Sector 6. In cuantum de 5% din valoarea , fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art. 90 din H.G. nr.925/2006.Operatoriieconomici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza, conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 2, 5% din valoarea, fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art.180 si 181 din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
- Persoanele cu functii de conducere conform art.69ยน din O.U.G. 34/2006: Bixi Pompiliu Mocanu, Veronel Clapon, Mihai Paul, Marinela Draganescu, Laura Lixandru, Angelo-Daniel Bordei, Dan Georgescu.-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;
Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.
Documentele vor fi datate, stampilat e sisemnate de persoana autorizata. Pentru persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator, emis cu 30 de zile inainte de data depuneriiofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte ca obiectul de activitate include prestarea serviciilor pentru care depune oferta;
Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.2.Operatorul economic trebuie sa detina autorizatie R.A.R. valabila pentru toate gamele pentru care a depus oferta, conform O.G. 82/2000 cu modificarile ulterioare si R.N.T.R.-9/2005.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Respectarea cerintelor art.34(1) din OUG34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A7385/10.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale, se va transmite in SEAP o solicitare de clarificare referitoare la depunerea de noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor, folosind facilitatile oferite de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
C.N.S.C. conf.art.256^2lit.b din O.U.G nr.34/2006- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al U.M.02210 Bucuresti, tel: 021/4.21.09.00 interior 478
Adresa postala: Bulevardul Ghenceanr. 35-37, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061695, Romania, Tel. +4 0214210900, Fax: +4 0214210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 13:42