Licitatie Publica - Prestarea serviciului de paza
Anunt de participare numarul 43568/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01871
Adresa postala: DEVESELU, Localitatea: Deveselu, Cod postal: 237130, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL IVANESCU, Tel.0249515736, Email: [email protected], Fax: 0249511475
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01871 Deveselu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea serviciului de paza prin operatori economici specializati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor prestate la contractul initial este de 35.067 ore(om/ora/post), cu posibilitatea prelungirii a 17.533ore(om/ora/post)
Valoarea estimata fara TVA: 483.92RON
II.2.2) Optiuni
Da
cu posibilitatea prelungirii de 4 luni, echivalentul a 17.533ore(om/ora/post)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare(2% din valoarea contractului);Garantie de buna executie(5% din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici specializati in executarea serviciului de paza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cu obligatia ca pana la data de 23.02.2008 reprezentantii operatorilor econimici sa se prezinte la sediul autoritatii contractante pentru a transmite datele necesare in vederea autorizarii de catre structura de securitate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se prezinta urmatoarele documente: declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarilr ulterioare; certificate doveditoare ca si-a indeplimit obligatiile referitoare la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si bugetul local; declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; autorizatia de securitate eliberata de institutia abilitata prin lege; licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane; certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca are dreptul de a practica activitatea care face obiectul licitatiei; certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (CUI); certificat care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele SR-EN-ISO 90001/2001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se aplica urmatoarele cerinte minime: sa prezinte bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat la organul fiscal; cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.451.760 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se plica urmatoarele cerinte minime: sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a indeplinit si finalizat cel putin 2 contracte care au avut ca obiect prestarea serviciului de paza a unor obiective a caror valoare cumulata sa fi fost de cel putin 483.920 lei; sa prezinte 2 recomandari din partea beneficiarilor mentionati la punctul anterior, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile contractuale; sa prezinte o declaratie pe propria raspundere ca poseda resurse tehnice si umane necesare prestarii serviciului de paza in conformitate cu specificatiile tehnice din documentatia de atribuire (se vor prezenta documentele care sa dovedeasca existenta celor solicitate); sa prezinte o declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani; sa prezinte situatia privind asigurarea cu personal de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante U.M.01871 Deveselu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor inscrise la licitatie, pe baza de inputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Dinicu Golescu Nr.38, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
24.05.2008
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Logistic
Adresa postala: U.M. 01871, Localitatea: DEVESELU, Cod postal: 237130, Romania, Tel.0249/515736, Email: [email protected], Fax: 0249/511475
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 11:19