Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de paza la obiectivul militar ,,cazarma 1114


Anunt de participare numarul 71718/06.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01871
Adresa postala: DEVESELU, Localitatea: Deveselu, Cod postal: 237130, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL IVANESCU, Tel.0249515736, Email: [email protected], Fax: 0249511475, Adresa internet (URL): Documentatia de Atribuire este accesibila la adresa www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de paza la obiectivul militar , ,cazarma 1114
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: localitatea Deveselu, Jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 590, 866RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia minim 4 contracte, cu valori de la 175634 pana la 529805
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatea estimata de servicii ce vor fi prestate in baza contractelor subsecvente este de:
- corespunzatoare anului 2009 (01.05 - 31.12.2009) - minim: 4.320 ore paza; maxim: 35.280 ore paza;
- corespunzatoare anului 2010 (01.01 - 31.12.2010) - minim: 4.032 ore paza; maxim: 52.560 ore paza;
- corespunzatoare anului 2011 (01.01 - 31.12.2011) - minim: 4.032 ore paza; maxim: 52.560 ore paza;
- corespunzatoare anului 2012 (01.01 - 30.04.2012) - minim: 4.176 ore paza; maxim: 17.424 ore paza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata de servicii ce vor fi prestate in baza acordului-cadru este de MINIM 35.280 ore paza;MAXIM -157.824 ore paza.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 590, 866RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pentru etapa II de evaluare a candidatilor se solicita garantie de participare in suma de 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare si de plata Bugetul de stat, Legea 500/2002, Ordinul ministrului apararii nr. M 47/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic specializat pentru executarea serviciului de paza si interventie la obiective militare, contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Serviciul de paza se incadreaza in anexa 2 B din O.u.G. 34/2006, cu respectarea prevederilor ordinului M.47/2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara teritoriala;
2.Certificat de cazier judiciar al operatorului economic sau declaratie pe propria raspundere;
3.Certificat emis de administratia publica locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale;
4. Cazier fiscal eliberat de D.G.F.P. teritoriala;
5. Certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
6. Licenta eliberata de I.G.P.R.;
7. Licenta eliberata de I.G.C.T.I.Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, va fi exclus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani consecutivi (2006, 2007, 2008), in care sa fie inscris indicatorul economic solicitat , vizate si inregistrate de organele competente;
2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.300.000, 00 LEI, echivalentul sumei de 303.915, 84 EUR (curs euro :4, 2775 lei valabil la data de 02.02.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor prestari de servicii (contracte) efectuate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 10 ).
ATENTIE Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
2.Operatorul economic va prezenta cel putin 2 (doua) recomandari din parteabeneficiarilor enumerati in Lista de la pct.1. (Formularul nr. 11).
3.Operatorul economic va face dovada ca detine resursele tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari de servicii printr-o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr. 12).
4. Certificat prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani - a cel putin unui contract de prestari de serviciisimilar, a carui valoare sa fie egalasaumaimaredecat suma de 250.000 LEI, echivalentul sumei de 58.445, 35 EUR (curs euro :4, 2775 lei valabil la data de 02.02.2009).2. Sa faca dovada ca la data depunerii ofertelor detine resursele tehnice, considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari de servicii, prevazute in Formularul nr. 12 din sectiunea II a Documentatiei de atribuire etapa I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
Selectarea candidatilor se realizeaza pe baza urmatoarei modalitati de punctare a performantelor tehnice si economico-financiare: a) Capacitatea tehnica 70 pct.b)Capacitatea economico-financiara 30 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul unitatii militare din localitatea Deveselu, Judetul Olt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2009 09:30
Locul: La sediul unitatii militare din localitatea Deveselu, Judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea candidaturilor - Comisia de selectare si evaluare, reprezentantii candidatilor, reprezentantii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01871
Adresa postala: Strada Principala, Localitatea: Deveselu, Cod postal: 237130, Romania, Tel.0249.515.736, Email: [email protected], Fax: 0249.511.475
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer