Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI


Anunt de participare numarul 42276/31.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01225 Pitesti
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Mihailescu, Tel.0248215900, Email: [email protected], Fax: 0248214691
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01225 Pitesti str. Trivale Nr. 16 Bis; jud. Arges; Poligonul LABUSESTI, comuna Bascov, str. Labusesti; jud. Arges;Obiectivul DOBROGOSTEA, comuna Merisani, sat Dobrogostea, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 37 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 871RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza la U.M. 01225 Pitesti si poligoanele de instructie Labusesti si Dobrogostea, pentru perioada 01.05.2008-31.05.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- primul contract subsecvent, perioada 01.05-31.12.2008, min. 44.274 ore/post max.46.487 ore/post;
- al doilea contract subsecvent, perioada 01.01-31.12.2009, min. 65.904 ore/post max. 69.199 ore/post;
- al treilea contract subsecvent perioada 01.01-31.12.2010, min. 65.904 ore/post max. 69.199 ore/post;
- al patrulea contract subsecvent, perioada 01.01-31.12.2011 min. 27.280 ore/post max.28.644 ore/post- autoritatea contractanta are dreptul de a impune la nevoie sa se incheie mai multe contracte subsecvente in cadrul aceluiasi an bugetar pentru aceleasi cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20.000 lei. Garantia de buna executie 8% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT, PLATA PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru a fi declarat calificat, in afara cerintelor de calificare stipulate in documentatia de atribuire, operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.b)Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.c)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate.d)Certificat de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertei- formular tip eliberat de organismele abilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este mai mare sau egala decat 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: a) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.b) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.c) Copie legalizata a Licentei de functionare, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.d) operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate, eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii.- Capacitatea tehnica si/sau profesionala: a) Declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice necesare prestarii serviciului.b) Situatia cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.c) Situatia privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea activitatii de paza si protectie a obiectivului.
d) o lista a serviciilor de paza prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
Confirmarea acestor servicii prestate se va face prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari.
e) Declaratie pe propria raspundere ca in ultimi 2 ani din motive imputabile a primit un certificat constatator din care rezulta ca si-a indeplinit obligatiile contractuale/nu si-a indeplinit din motive imputabile sau si-a indeplint in mod defectuos obligatiile contractuale fapt care a fost de natura sa produca prejudicii beneficiaruluif) Cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor mentionati in declaratia pe propria raspundere, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile contractuale.g) Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Referitor la pret
80%
Descriere:
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic si functional
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S12-014345 din 18.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul autorit. contract., contra cost (10 lei), in urma solicitarii operatorilor economici interesati, conform OUG 34/2006
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante : Pitesti, str. Trivale nr. 16 bis, jud. Arges, cod postal 110058
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta au dreptul de a participa la sedinta de deschidere pe baza de imputernicire si C.I. ( B.I.)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici, calificati pe primele trei locuri, in masura in care exista un numar suficient de oferte admisibile, fara reluarea competitiei.Criteriul de atribuire a acordului cadru este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, primul contract subsecvent se atribuie operatorului economic clasat pe primul loc, iar urmatoarele contracte subsecvente, ofertantului semnatar al acordului cadru, care isi mentine oferta si care este cea mai avantajoasa, fara reluarea competitiei, sub rezerva obtinerii autorizatiei de securitate eliberata de catre structurile specializate ale Ministerului Apararii., atat pentru ofertant cat si pentru personalul implicat in derularea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01225 Pitesti)
Adresa postala: str. Trivale nr.16 bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel.0248215900, Fax: 0248214691
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2008 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer