Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI


Anunt de participare numarul 41375/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01261 PITESTI
Adresa postala: STR. STADIONULUI, NR. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL IONESCU, Tel.0248 213000 int 0151, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0248 219290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRESTAREA SERVICIULUI DE PAZA PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01261 PITESTI: pentru cazarma situata in str. STADIONULUI. nr. 2-4, cod. 110226, judetul ARGES denumita in continuare Localul 1 si pentru cazarma situata in comuna Bascov, judetul Arges denumita in continuare Localul 2.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 34 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 244, 354RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciului de paza la Unitatea Militara 01261 PITESTI pentru perioada 01.05.2008 30.04.2011,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- primul contract subsecvent, perioada 01.05.-31.12.2008, 70.560 ore-post;
- al doilea contract subsecvent perioada 01.01.-30.04.2009, 34.560 ore-post;
- al treilea contract subsecvent perioada 01.05.-31.12.2009, 70.560 ore-post;
- al patrulea contract subsecvent perioada 01.01.-30.04.2010, 34.560 ore-post;
- al cincelea contract subsecvent perioada 01.05.-31.12.2010, 70.560 ore-post;
- al saselea contract subsecvent perioada 01.01. - 30.04.2011, 34.560 ore-post;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 244, 354RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STA. PLATA PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
pentru a fi declarat calificat, in afara cerintelor de calificare stipulate in documentatia de atribuire, operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.
b)Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.c)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate.
d)Certificat de atestare fiscala valabil la data depunerii oferteiformular tip eliberat de organismele abilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este mai mare decat 1.005.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice necesare prestarii serviciului.
b) Situatia cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
c) Situatia privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea activitatii de paza si protectie a obiectivului.
d) Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca in ultimii 2 ani a finalizat sau are in curs de derulare cel putin 2 contracte care au avut ca obiect prestarea serviciului de paza a unor obiective cu durata de minim un an.
e) Cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor mentionati in declaratia pe propria raspundere, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile contractuale.
f) Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OPERATORILOR ECONOMICI CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA CONFORM Legii nr. 333/2003 din 08.07.2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 12:00
Locul: Pitesti, str. Stadionului, nr. 2 4, jud. Arges, cod postal 110226;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta au dreptul de a participa la sedinta de deschidere pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei de atribuire: de la sediul autoritatii contractante, gratuit, in urma solicitarii operatorilor economici interesati, in baza unei imputerniciri semnata si stampilata de o persoana autorizata, cu respectarea termenelor prevazute in OUG 34/2006.Criteriul de atribuire a primului contract subsecvent: pretul cel mai scazut rezultat in urma desfasurarii licitatiei deschise pentru incheierea acordului cadru. Urmatoarele contracte subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01261 Pitesti)
Adresa postala: str. Stadionului, nr. 2-4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110226, Romania, Tel.0248213000, Fax: 0248219290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2008 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer