Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de paza si interventie


Anunt de participare numarul 29793/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01256 CARACAL
Adresa postala: STR. WALTER MARACINEANU, NR. 25, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN STANCILA, Tel.0249511223, Email: [email protected], Fax: 0249518520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: UM 01256 Caracal, la locatia din str. Walter Maracineanu nr. 25 Caracal, jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza si interventie la UM 01256 Caracal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 agenti x 24 ore x 366 zile = 52704 ore prestatie
Valoarea estimata fara TVA: 334, 680USD
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu inca 4 luni respectiv pana la 30.04.2009.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6694 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original depusa cu oferta. Garantie de buna executie conform DA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul repartizat ministerului apararii; Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Licenta de functionare eliberata de I.G.P., Chestionar de securitate, Autorizatie de securitate pentru participant , Autorizatie de acces la informatii clasificate pentru personalul operatorului economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii minime de calificare: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Prezentarea unor formulare tip emise de organismele competente valabile la data deschiderii ofertelor: Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de cazier fiscal; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie; Autorizatie de functionare/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de informatii generale; Bilantul contabil din anul precedent vizat de organele competente, in copie autentificata, precum si balanta de verificare la 31.07.2007, in copie autentificata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, in anii 2004-2006, sa fie de doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului de servicii ce urmeza a fi atribuit, respectiv 670000 lei sau 211000 Euro, la un curs de 3, 1753 lei / Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Declaratie privind resursele tehnice si umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Au finalizat sau au in curs de derulare cel putin doua contracte cu o durata de minimum 1 an (servicii similare) si sa prezinte obligatoriu cel putin 2 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul unitatii contractante cu numerar, la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 12:00
Locul: La sediul UM 01256 Caracal, Str. walter Maracineanu, nr. 25.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Albania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre un contestatar despre un caz al unitatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii al unitatii militare 01256 Caracal
Adresa postala: Str. Walter Maracineanu nr. 25, ,Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249511222, Email: [email protected], Fax: 0249511221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer