Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de paza si interventie


Anunt de participare numarul 12346/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: UM 01784 Rm. Vilcea, la locatiile din : str. Stirbei Voda nr. 49 Rm Vilcea si str. Tudor Vladimirescu nr.31 Rm. Vilcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciul de paza si interventie la UM 01784 Rm. Vilcea, pentru cele doua locatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 agenti x 24 ore x 153 zile = 47 736 ore prestatie
Valoarea estimata fara TVA: 203, 832RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu inca 4 luni respectiv pana la 30.04.2008.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4076 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original depusa cu oferta.Garantie de buna executie conform DA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul repartizat ministerului apararii; Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului, conform DA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Licenta de functionare eliberata de I.G.P., Chestionar de securitate, Autorizatie de securitate pentru participant , Autorizatie de acces la informatii clasificate pentru personalul operatorului economic.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii minime de calificare: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Prezentarea unor formulare tip emise de organismele competente valabile la data deschiderii ofertelor: Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de cazier fiscal; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie; Autorizatie de functionare/ altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de informatii generale; Bilantul contabil din anul precedent vizat de organele competente, in copie autentificata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, in anii 2004-2006, sa fie de doua ori mai mare decat valoarea contractului de servicii ce urmeza a fi atribuit, respectiv 485 122 lei sau 145 203 Euro, la un curs de 3, 341 lei / Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Declaratie privind resursele tehnice si umane; Declaratie privin efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam completarea si depunerea unuia sau mai multor formulare (confirmate de catre beneficiari) din care sa reiasa ca ati indeplinit in ultimii 3 ani contracte de prestarea serviciului de paza cu o valoare fara TVA de minim 50% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit (minim 121 280 lei sau 36 300 Euro) fiecare.Solicitam completarea si depunerea formularului din care sa rezulte ca puteti pune la dispozitie, pentru indeplinirea contractului, mijloacele tehnice si umane necesare, enumerate in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul unitatii contractante cu numerar, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 11:00
Locul: La sediul UM 01784 Rm Vilcea, Str Tudor Vladimirescu, nr. 31.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538, Fax: 0213199538, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre un contestatar despre uncat al unitatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al unitatii militare 01784 Rm Vilcea
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 31, Localitatea: Rm. Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer