Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de reparatii periodice vagoane


Anunt de participare numarul 137386/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae DRAGOMIR, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de reparatii periodice vagoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 935, 483.86RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -pentru anul 2012- 2 revizii tehnice, valoare contract subsecvent 120.000 lei cu tva;
-pentru anul 2013- 2 revizii tehnice si 2 reparatii periodice, valoare contract subsecvent 360.000 lei cu tva;
-pentru anul 2014- 4 reparatii periodice, valoare contract subsecvent 460.000 lei cu tva; -pentru anul 2015- 2 reparatii periodice, valoare contract subsecvent 220.000 lei cu tva;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de reparatii periodice vagoane, respectiv revizii tehnice pentru tipurile de vagoane descrise in specificatiile tehnice atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1 - Vagon CORP GARDA TIP Aax 50530942070-9: cantitate minima: 1 revizie tehnica;cantitate maxima: 1 revizie tehnica;
Lotul nr.2 - Vagon CORP GARDA TIP Aax 50530942071-7: cantitate minima: 1 revizie tehnica;cantitate maxima: 1 revizie tehnica;
Lotul nr.3 - Vagon CORP GARDA TIP Aax 50530942069-1: cantitate minima: 1 revizie tehnica;cantitate maxima: 1 revizie tehnica;
Lotul nr.4 - Vagon CORP GARDA TIP Aax 50530942068-3: cantitate minima: 1 revizie tehnica;cantitate maxima: 1 revizie tehnica;
Lotul nr.5 - Vagon COMANDA 1, 51538999100-8: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.6 - Vagon birou, 51538999102-4: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.7 - Vagon COMANDA 3, 51538999106-5: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.8 - Vagon CENTRU DE TRANSMISIUNI , 51538999104-0: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.9 - Vagon SALA DE SEDINTE, 51538999103-2: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.10 - Vagon UZINA 1, 51538999105-7: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.11- Vagon COMANDA 2, 51538999101-6: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Lotul nr.12- Vagon UZINA 2, 51538959107-1: cantitate minima: 1 reparatie periodica;cantitate maxima: 1 reparatie periodica;
Valoarea estimata fara TVA: 935, 483.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1) Valoarea G.P.: conform anexei privind loturile.(2) Mod. de constituire: conform prevederile art. 86 . (1) din H.G. 925/2006 . In cazul const. G.P. prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la A.T.C.P.M.B. (3) Valabilitatea garantiei: 100 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Per. de valab. a G.P. poate fi prelungita la cererea A.C. Constituirea G.P. se va dovedi in conformitate cu prevederile art. 18 din H.G. nr. 1660/2006. In cazul in care G.P. se const. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul doveditor se va prezenta, in original, la sediul A.C. de la pct. I.1. G.P. se constituie numai in lei.In conf. cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, G.P. este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. CoNF. prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, A.C. are dreptul de a retine G.P., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul unei contestatii respinsa de C.N.S.C., A.C. va retine contestatorului din G.P. in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui G.P. in cuantum de 50 % din valoarea solicitata. Cuantum: 10 % din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A. Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Observatie: In cazul in care operatorii economici se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, acestia au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 50 % din valoarea solicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Depunerea Certificatului de participare la procedura, cu oferta independenta completat conform Formularului F.1Cerinta nr. 2: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.2Cerinta nr. 3: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.3Cerinta nr. 4: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Zisu Catalin; Scrieciu Liviu; Vasile Bogdan; Popteanu Sorin, Lent Vasile, Sergiu Gavan, Viorel LISANDRU, Stefan Cristina; Ghica Marian; Dumitru Marian; Domuta Ionel, Bejan Marius; Ionel Cristea, Onofrei Stelu, Dragomir Nicolae.
Cerinta nr. 5: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.5Cerinta nr. 6: Depunerea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar. Din certificatul prezentat trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7: Depunerea Fisei de informatii generale completata conform Formularului F.6Cerinta nr. 8: Depunerea de dovezi privind incadrarea in IMM (daca este cazul).Completare si postare dovezi solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie si doreste sa beneficieze de facilitatile legale)Observatie: 1) In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia personala se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului. Cerinta nr. 1: Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate prestarea serviciilor de natura celui care face obiectul procedurii.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial / Oficiul National al Registrului Comertului. In cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare. Operatorii economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare vor prezenta Certificatul constatator/Autorizatia de functionare in original.
Cerinta nr. 2: Ofertantii trebuie sa depuna documente din care rezulta ca detin omologarile tehnice feroviare sau dupa caz, agrementele tehnice feroviare emise de Autoritatea Feroviara Romana pentru serviciile/loturilepentru care depun oferta, conform Ordinului ministrului transportului nr. 290/13.04.2000 privind admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant, pentru transportul feroviar si cu metroul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1-2091/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cheltuielile privind intocmirea si prezentarea ofertei apartin in exclusivitate ofertantului. 2.In baza prevederilor art.10, din H.G. nr. 445/2003, pana la semnarea acordului-cadru, operatorii economici declarati castigatori trebuie sa obtina codul NATO de agent economic (Codul NCAGE - acordat de Biroul National de Codificare sau Codul SCAGE - atribuit de NAMSA - Agentia NATO de Intretinere si Aprovizionare in functie de statul in care operatorul economic este inregistrat). Biroul National de Codificare al Romaniei este situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7-9, sector 6, cod postal 061072, Bucuresti, tel. 021-410.78.80, 021- 410.78.81. int. 236 sau 307, fax 021-411.14.57, e-mail: [email protected]. 3.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, autoritatea contractanta va transmite, in SEAP, o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP. Aceste propuneri financiare se pot imbunatati fara modificarea locurilor superioare din clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 7b, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel. +40 0213155485, Fax: +40 0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer