Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 01545 | 01557 | 01602 | 01704 | 01714 | 01714 pitesti | 01794 | 01812 | 01838 | 01961 otopeni +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestarea serviciului de spalat, apretat, calcat si curatat chimic


Anunt de participare numarul 12818/04.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01053 Predeal
Adresa postala: strada Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Traian Laurentiu Radulescu, Tel.0268-456548, In atentia: Compartimentul de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0268-456549
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului de spalat, apretat, calcat si curatat chimic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: la sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect spalatul si calcatul lenjeriei de pat s.a., precum si curatatul chimic al unor articole de echipament care nu pot fi spalate - paturi, saci de dormit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
93110000-2-Servicii de colectare de rufe pentru spalat (Rev.1)
93120000-5-Servicii de curatare a materialelor textile (Rev.1)
93150000-4-Servicii de calcatorie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Spalat, calcat, apretat sunt intre 49885-78391 kg.; curatat chimic, intre 4786-7521 buc.Ele se pot diminua ori majora in functie de dinamica efectivelor, fara notificare prealabila
Valoarea estimata fara TVA: 58, 116EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in suma de 1941 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara-garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la bugetul de stat. Plata se prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-legalizarea prin notariat a asocierii, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- declaratia privind calitatea de participant la procedura- certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice de la locul situarii sediului operatorului economic.- certificat fiscal emis de Primaria de la locul situarii sediului operatorului economic.- certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului;
- certificatul unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 2 ani (bilant)- prezentarea balantei de verificare la data de 31.12.2006, vizata si inregistrata de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani -utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot asista la deschiderea ofertelor reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibilia direct si nerestrictionat in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021) 3118090, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr. 01053 Predeal - Biroul Juridic
Adresa postala: strada Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.+4 (0268) 456548/166, Email: [email protected], Fax: +4 (0268) 456549
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 18:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer