Licitatie Publica - Prestarea serviciului Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Cristioru de Jos, prin contract de concesiune
Concesionare numarul 177/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISTIORU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI CRISTIORU DE JOS)
Adresa postala: Localitatea Cristioru de Jos , Nr.16 , Judet Bihor, Localitatea: Cristioru de Jos, Cod postal: 417215, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE ONICA, Tel.0259336432, Email: [email protected], Fax: 0259336432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Prestarea serviciului Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Cristioru de Jos, prin contract de concesiune
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Cristioru de Jos
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Prestarea serviciului Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Cristioru de Jos, prin contract de concesiune
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90121120-8 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
90121110-5-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.1)
90121130-1-Servicii de colectare a deseurilor dispersate (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform documentatiei de atribuire
Intervalul: intre: 400si4, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
nu e cazul
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile si formalitatile necesare evaluarii sunt mentionate in instructiunile catre ofertanti cat si in caietul de sarcini.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o fisa de informatii generale.Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimul an(2006).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada incheierii cel putin a unui contract avand un obiect de activitate similar celor licitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul de care dispune operatorul economic.Sa detina licenta ANRSCBucuresti.
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa ecomico-finaciar
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1327/2007
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.09.2007 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 13:38