Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestari servicii de arhivare si legare documente


Anunt de participare numarul 141069/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, mezanin, cam 214 (secretariat DGIAPSI), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Capuzu, Tel. +40 212262491, Email: [email protected], Fax: +40 213165758, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestariservicii de arhivare si legare documente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii de recreere, cultural si sportive
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 400 si 633, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr.subs. se vor incheia anual. Val. estimata a celui mai mic contr.subs este 50400 lei si celui mai mare este de 194400lei. Cant. minima estimata pt. un contr.subs. este de 10500 unitati arhivistice, iar cant. maxima este de 40500 u.a.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestariservicii de arhivare si legare documente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
79971200-3-Servicii de legare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestariservicii de arhivare si legare documente, pentru 132.000 u.a.
Valoarea estimata fara TVA: 633, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 4415 lei. Modalitate de constituire: conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie atasata in plicul exterior al ofertei.In situatia in care se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie sa prevada in mod expres situatiile de la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art. 287^1 din OUG nr. 34/2006 . In caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din H.G. nr. 925/2006 (Formularul 9 din Sectiunea III).In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens. 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsevente, constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153. Aceasta se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii de catre ambele parti a contractelor subsecvente.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei:
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea III.
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.
Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt: -domnul Ciprian Sebastian Badea ? Secretar General-domnul Corneliu Cazacu ? Secretar General Adjunct-doamna Cornelia Nagy ? Director General (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)-domnul Angelica Macau - Director General Adjunct (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)-doamna Madalina Gheorghe - Director General (Directia Generala Juridica)-doamna Lacramioara Alexandru ? Director (Directia de Buget si Contabilitate Interna)-doamna Gabriela Stanila - Sef Serviciu (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) ? Formularul nr. 6 din Sectiunea III.
Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura de atribuire vor prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea obligatiilor referitoare la Conditiile de munca si protectia muncii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html (Declaratie privind sanatatea si protectia muncii).
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin prezentarea a maxim 2 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie, ca in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a prestat servicii de arhivare si legare documente in valoare de 120.000 lei fara TVA. In vederea demonstrarii indeplinirii prezentei cerinte, se va prezenta o "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani", calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Formularul nr. 7 din Sectiunea III.Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Daca modalitatea de demonstrare a experintei similare se face prin prezentarea de contr
Documente emise de organisme acreditate, care confirma respectarea sistemului de management alsecuritatii informatiei ISO27001 sau echivalent.(copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.
Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006. (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala de licitatie electronica. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore. Ofertantii vor putea vedea oferta cea mai buna.In licitatia electronica se va introduce pretul / unitate arhivistica, fara TVA. La licitatia electronica pot participa ofertantii care au prezentat oferte admisibile, cu conditia sa fie inregistrati in SEAP (www.e-licitatie.ro)Dupa licitatia electronica, ofertantul declarat castigator va avea obligatia de a transmite o noua oferta detaliata, semnata si stampilata.Observatie: Noile preturi/tarife inscrise in oferta trebuie sa fie mai mici sau cel mult egale cu cele ofertate initial.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 10:30
Locul: Str. Apolodor, nr.17, sector 5, Bucuresti, mezanin, cam. 252 A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au aceeasi valoare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213199759, Fax: +40 213199649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer