Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRESTARI DE SERVICII DE REALIZARE BILANT ELECTROENERGETIC SI TERMOENERGETIC


Anunt de participare (utilitati) numarul 6875/22.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN MUNTEAN, Tel.0256-277736, Email: [email protected], Fax: 0256-277793, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRESTARI DE SERVICII DE REALIZARE BILANT ELECTROENERGETIC SI TERMOENERGETIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: 5 PUNCTE DE LUCRU ALE R.A.T.T.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE BILANT ELECTROENERGETIC SI TERMOENERGETIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231420-7 - Servicii de gestionare a energiei electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REALIZARE BILANT ELECTROENERGETIC;
REALIZARE BILANT TERMOENERGETIC.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 1.200 LEI, DEFALCATA PE LOTURI CF DOC DE ATRIB, REDUCERE 50% PT. IMM-URI CF LEGII NR. 346/2004, ACTUALIZ.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VAL. CONTR. FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006, MODIF.;CERTIFICATE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR LA BUGETUL LOCAL SI DE STATCERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE;
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI (CIFRA ANUALA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI SA FIE MIN. 62.000 LEI, DEFALCATA PE LOTURI CF. DOC. DE ATRIB), REDUCERE 50% PENTRU IMM-URI CF LEGII NR.346/2004, ACTUALIZATA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINC PREST DE SERV IN ULTIMII 3 ANI CONTININD VAL, PER DE PREST, BENEFICIARI;
DECL PRIV EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERS ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE;
DECL PRIV UTILAJELE, INST SI ECHIP TEHNICE PE CARE OP EC LE DISPOA PT INDEPL CORESP A CTR DE PREST SERV.;
DOVADA CERTIFICARII CONDITIILOR DE CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA SAU ECHIVALENT;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NR. 3755 / 22.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA R.A.T.T.;ORDIN DE PLATA IN CONTUL R.A.T.T.: COD IBAN RO38RNCB0249049295940001 - BCR TIMISOARA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 12:00
Locul: TIMISOARA, B-DUL TAKE IONESCU, NR.56, DIRECTIA COMERCIALA, SALA LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTIILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TEPES VODA, NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CORPUL CONSILIERILOR JURIDICI DIN CADRUL R.A.T.T.
Adresa postala: B-DUL TAKE IONESCU, NR. 56, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300124, Romania, Tel.0256-277736, Fax: 0256-277793, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer