Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari de servicii si furnizare de echipamente de climatizare pentru cladiri apartinand asociatiei formate din E.ON Gaz Distributie SA si E.ON Moldova Distributie SA, reprezentata prin liderul de asociatie E.ON Gaz Distributie SA, Acord Cadru


Anunt de participare (utilitati) numarul 144778/05.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: RADU VLAD, Tel. +40 365403698, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON Gaz Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, 17, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Prestari de servicii si furnizare de echipamente de climatizare pentru cladiri apartinand asociatiei formate din E.ON Gaz Distributie SA si E.ON Moldova Distributie SA, reprezentata prin liderul de asociatie E.ON Gaz Distributie SA, Acord Cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile asociatiei formata din E.ON GAZ DISTRIBUTIE SI E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE cu lider de asociatie E.ON GAZ DISTRIBUTIE, conform caietului de sarcini, sectiunea "Date Generale"
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 294, 540 si 550, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minimum un contract subsecvent la 18 luni; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 294540 lei (159020 lei EGD, 135520 lei EMOD)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii pentru echipamentele de climatizare si furnizare de echipamente de climatizare aflate in dotarea cladirilor in care isi desfasoara activitatea SC E.ON Gaz Distributie si SC E.ON Moldova Distributie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
42512000-8-Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii pentru echipamentele de climatizare si furnizare de echipamente de climatizare pentru cladirile din locatiile mentionate in anexa 2 la Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 294, 540 si 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in suma de 11.000 Ron. Cf. legii 346/2004, art. 16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original. - Garantia trebuie sa fie irevocabila - Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa; - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau; - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate - Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca Contul in care se depune garantia de participare este: RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu Mures Durata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a candidaturilor cu 5 zile. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (1)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Gaz Distributie SA si E.ON Moldova Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director General Adjunct: Radu Petre; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus, Angela Vasile, Erwin Wagner. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Radu Vlad, Andreea Campean, Angela Vasile, Oana Morait, Radu Bandea, Ovidiu Pop.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea printr-o declaratie, cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de asociati, ofertantul va fi declarat descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunerii a candidaturii.- Certificarea operatorului economic de catre Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania pentru efectuarea operatiilor de instalare si intretinere/reparatii la echipamente de tehnica frigului (instalatii frigorifice stationare sau mobile, inclusiv cele de aer conditionat) continand anumite gaze fluorurate cu efect de sera conform art. 2, alin.(2) din Reg (CE) 303/2008, respectiv substante care depreciaza stratul de ozon stratosferic, conform Reg (CE) 1005/2009. Certificarile/atestarile se vor dovedi prin depunere de copii conforme cu originalul, dupa documentele doveditoare (certificate, atestate, licente, etc.).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala. Cerinta minima: realizarea unei
cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani de exercitiu financiar
incheiat, egala sau mai mare decat: 583.189, 20 RON. Se solicita Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru operatorii economici. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular F3
Cursul leu/alta valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii similare si a livrarilor de echipamente similare cu montaj inclus, efectuate in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii similare silivrarile de echipamente similare cu montaj inclus se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare sa fie de minimum: 294.540 lei. Valorile mentionate sunt fara TVA. Pentru echivalenta(leu/alta valuta) se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara, detaliate mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularul 4 si Formularul 4A. Candidatul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Descrieri, fotografii edificatoare ale echipamentelor ofertate, fise tehnice a caror autenticitate trebuie demonstrata.
Modalitatea de indeplinire
Depunere candidatura insotita de documentele solicitate.
Personalul angajat al operatorului economic (minim 3 angajati) trebuie sa fie certificat de catre Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania pentru efectuarea operatiilor de instalare si intretinere/reparatii la echipamente de tehnica frigului (instalatii frigorifice stationare sau mobile, inclusiv cele de aer conditionat) continand anumite gaze fluorurate cu efect de sera conform art. 2, alin.(2) din Reg (CE) 303/2008, respectiv substante care depreciaza stratul de ozon stratosferic, conform Reg (CE) 1005/2009.
Modalitatea de indeplinire
Depunere candidatura insotita de documente doveditoare (certificate, atestate, licente, etc.).
Se vor prezenta informatii privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 17, separat, atat pentru dotari cat si pentru personal
Se vor prezenta informatii privind personalul de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 17, separat, atat pentru dotari cat si pentru personal
Standarde de asigurare a calitatii cfm art 191 din OUG 34/2006: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune copie certificat ISO 9001 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii.
Standarde de asigurare a calitatii cfm art 194 din OUG 34/2006: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2008 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al protectiei mediului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune copie certificat ISO 14001 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2013 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2013 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Punctajul pentru factorul "Pretul ofertei" se calculeaza astfel: a)pentru pretul cel mai mic ofertat se acorda maximum de punctaj ? 100 pct. b)pentru valori ofertate mai mari decat pretul minim ofertat, punctajul se calculeaza astfel: Pn = (pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte financiare imbunatatite, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Termenul de valabilitate al ofertelor este de 120 zile.Mod derulare procedura: Procedura de achizitie (negociere cu publicare) se va desfasura in doua etape distincte, dupa cum urmeaza: Etapa I - Depunerea candidaturii; - Deschiderea candidaturilor - Evaluarea candidaturilor de catre membrii comisiei de evaluare; - Anuntarea rezultatului privind evaluarea candidaturilor. Candidatii vor fi informati de rezultatul evaluarii candidaturilor, prin intermediul unei invitatii de participare care va contine detalii legate de data si locul depunerii ofertei tehnice si financiare.Etapa II - Deschiderea ofertelor tehnice si economice. Se va comunica printr-o invitatie scrisa locul, data si intervalul orar de desfasurare a negocierilor; - Negocierea cu fiecare candidat calificat in parte, pentru perfectarea/imbunatatirea ofertei tehnice si a ofertei financiare.Elementele supuse negocierii sunt oferta tehnica si financiara si propunerile de contract; - Evaluarea ofertelor, conform punctajului; Intocmirea raportului procedurii - Anuntarea rezultatului procedurii; - Perioada de contestatii; - Incheierea acordurilor cadru si a contractelor subsecvente. La finalizarea procedurii, se vor incheia Ac.-Cadru cu fiecare dintre participantii la asociere: SC E.ON Gaz Distributie si SC E.ON Moldova Distributie. Analiza ofertelor se va face conform estimarilor de cantitati din formularul de oferta insa atribuirea se va face conform bugetelor pe fiecare din cele 2 companii din care e constituita asocierea. Acordurile Cadru se vor incheia pe valorile maxime estimate (300.000 lei pentru E.ON Gaz Distributie SA, 250.000 lei pentru E.ON Moldova Distributie)Informatii detaliate privind modul de prezentare al of. se regasesc in sect. IV 4, din Fisa de date anexata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal (art. 252 OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, 21., Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2013 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer