Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestari service de curatenie, igienizare si servicii conexe la spatiile aflate in administrarea SC ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea


Anunt de participare numarul 133012/10.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
Adresa postala: str.Piata CETATII nr.4 ORADEA, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410520, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Florin, Tel. +04 0259479148, Email: [email protected], Fax: +04 0259440438, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestari service de curatenie, igienizare si servicii conexe la spatiile aflate in administrarea SC ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: municipiul oradea-Piata Cetate, Piata Rogerius, Piata Obor, Piata Decebal, Piata Nufarul, Piata Iosia, Strandul Iosia
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari service de curatenie, igienizare si servicii conexe la spatiile aflate in administrarea SC ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 548, 198RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10.000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) fila CEC sau ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO21RNCB0332046483480001 deschis la BCR Oradea.Nota: Avand in vedere ca ordinul de plata este un instrument revocabil, pentru a se asigura ca banii exista in contul sau la momentul deschiderii ofertelor, autoritatea contractanta va considera valabil ordinul de plata doar daca acesta este insotit de un extras de cont.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data depunerii ofertelorOfertantii care vor constitui garantia de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoarea clauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acestaa respins contestatia, ne obligam, in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, sa viram in contul acesteia o valoare raportata la valoarea estimata a contractului, conform art. 278ยน alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 din OUG 34/2006, respectiv 4328 lei. 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul SC ADP SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.se va completa-FORMULAR NR. 3 CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA ;Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura- in nume propriu/asociat/subcontractant-se va completa-FORMULAR NR. 2 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;dovada neincadrarii la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006 se va completa-FORMULAR NR. 4 - DECLARATIE PRIVIND SITUATIA PERSONALA A OPERATORULUI ECONOMIC-Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Andrica Liviu;Herdean Moise;Calin Cret;Alexandru Florin;Dovada inexistentei datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele -se va prezenta Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun oferteleNote: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1):
In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.
In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza. Dovada ca: obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei;la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2):
In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu :1.096.396 lei.Curs euro comunicat de BNR la data de:
31.12.2010- 1 euro =4.2848 ron
31.12.2009- 1 euro =4.2282 ron31.12.2008- 1 euro =3.9852 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca a executat si finalizat in ultimii 3 ani, contracte avand ca obiect ?Prestari servicii de curatenie, igienizare si servicii conexe a spatiilora caror valoare cumulata fara tva sa fiemai mare sau egala cu548.198 lei.
un responsabil de obiectiv (subunitate)
personal calificat si necalificat pentru prestarea serviciilor de curatenie.
Nota 3: Referitor la documentele justificative ce dovedesc raportul juridic dintre personalul nominalizat si ofertant:
? In cazul in care persoanele respective au calitatea de angajati ai ofertantului- pentru dovedirea raportului juridic de angajare va fi suficienta prezentarea unui-table vizat ITM si datat cu maxim 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, conform modelului anexat, care sa contina numele, prenumele, postul/functiape care este angajat. In cazul contractelor de munca incheiate dupa 01.01.2011, raportul juridic de angajare va fi demonstrat prin prezentarea unei adeverinte eliberata de ITM la solicitarea operatorului economic, in baza depunerilor REVISAL, care sa ateste personalul angajat (nume, prenume, functie, tip contract)la data depunerii ofertelor.
declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare-in baza art 188 din OUG 34/2006
dovada ca are capacitatea tehnica(utilaje etc)de a indeplini contractul
dovada implemenmtarii Sistemului de management al calitatii (ISO 9001:2008/) sau echivalent )valabil la data depuneriiofertelor.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii de curatenie.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare
dovada implementarii Sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalentvalabil la data depuneriiofertelor, Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul prestari servicii de curatenie. Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2012 10:00
Locul: SC ADP SA Oradea, str. P-ta Independentei nr. 21,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.Preturile prezentate in cadrul propunerii financiare, vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursul derularii contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA ORADEA
Adresa postala: STR PIATA INDEPENDENTEI nr. 21, Localitatea: oradea, Cod postal: 410520, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer