Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestari servicii - INTRETINERE SI REPARATII APARATE Mevatron MD2, seria 02544,Mevatron Primus, seria 03317,Mammomat 1000, seria 02206


Anunt de participare numarul 105740/10.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  BALTARETU MARINESCU EUGEN, Tel. 021.2271000/1150, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestari servicii - INTRETINERE SI REPARATII APARATEMevatron MD2, seria 02544, Mevatron Primus, seria 03317, Mammomat 1000, seria 02206
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: INSTITUTUL ONCOLOGIC »PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREAN »-LABORATOR ENERGII INALTE ,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 405, 543RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE PRESTARI SERVICII-INTRETINERE SI REPARATIICONFORM SOLICITARILOR CAIET SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICE DE INTRETINERE SI REPARATII 3LOTURI CONFORM CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 344 si 405, 543RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA FIXA DE 1.5%DIN VAL.MAX FARA TVA, LOT1=1908LEI, LOT2=3975LEI, LOT3=200LEI, GBE IN PROCENT DE 5%DIN VAL.MAX.FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIMITE DE LA CASMB IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 ;Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat; Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de inregistrare emis de O.R.C. ;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul; certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ?a se completa formularul din Sectiunea III.
Bilant contabil la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare pentru dispozitive medicale pentru diagnosticare si tratament cu radiatii, eliberat de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate la data deschiderii, copie conform cu originalul;Autorizatia de service din partea producatorului echipamentului in original sau copie legalizata (daca acesta este strain se va prezenta in traducere autorizata in limba romana - documentul se depune in original)
Autorizatii pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear, eliberate de CNCAN, in termen de valabilitate la data deschiderii ? copie conform cu originalul;
Autorizatie de manipulare pentru echipamentul supus procedurii; Documente doveditoare privind competenta d.p.d.v. profesional: diplome de absolvire a unor cursuri tehnice specifice echipamentul supus procedurii, Declaratie pe proprie raspundere cu privire la capacitatea de a livra piese de schimb noi sau cu o calitate echivalenta, realizate in conformitate cu un sistem de calitate certificat.
- Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar pentru obiectul supus achizitiei.
Ofertantul va depune cel putin 2 recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
certifice caproducatorul si/sau furnizorul au implementatun sistem de management al calitatii in conformitate cu standardulISO, sau echivalentDocumente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul au implementatun sistem de management al calitatii in conformitate cu standardulISO, sau echivalent. ? valabil la data deschiderii ofertelor , sau faca dovadademararii procedurii de implemantare a unui sistem al calitatii -copie semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIE ELEC.CU O RUNDA;vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art.6 alin.(2) din HG 1660/2006 publicata in Monitorul Oficial Partea I nr.978/07.12.2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8543/09.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 11:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU -BIROUL ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022328 , ,Romania, Tel. 021227.1000/1150, Email:  [email protected], Fax:  021318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer