Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestari servicii - paza obiective miltare a bunurilor si valorilor din incinta acestora


Anunt de participare numarul 42967/09.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str.Nicolae Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Punct(e) de contact: MIREL DUICA, Tel.0245613424, In atentia: Cpt.Diaconescu Cristian, Email: [email protected], Fax: 0245617373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestari servicii - paza obiective miltare a bunurilor si valorilor din incinta acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: UM 02494 Targoviste, UM 01357 Bucuresti, UM 02280 Cotesti - Jud.Vrancea, UM 02468 Smardan - Jud.Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 399, 524.32EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii - paza obiective miltare a bunurilor si valorilor din incinta acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I = 58.920 h/paza 2008; 87.840 h/paza 2009; 28.920 h/paza 2010;
Lotul II = 43.080 h/paza 2008; 64.104 h/paza 2009; 21.072 h/paza 2010;
Lotul III = 47.136 h/paza 2008; 70.272 h/paza 2009; 23.136 h/paza 2010;
Lotul IV = 82.512 h/paza 2008; 122.928 h/paza 2009; 40.512 h/paza 2010;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 399, 524.32EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Lotul I = 13.000 lei, Lotul II = 10.500 lei, Lotul III = 9.600 lei, Lotul IV = 18.400 lei;Garantia de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Sa detina licenta de functionare eliberata de IGPR- Sa detina autorizatia de securitate eliberata de Ministerul Apararii- Formularele necesare obtinerii autorizatiei se ridica de la sediul autoritatii contractante odata cu documentatia de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.
Documente solicitate: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, Certificat emis de Administratia Publica Locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale, Cazier fiscal eliberat de DGFP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie de pe bilantul contabil la 31.12.2007 in care sa fie inscris indicatoarul economic solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin: lotul I = 2.350.000 lei, lotul II = 1.715.000 lei, lotul III = 1.880.000 lei, lotul IV = 3.290.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Indeplinirea si finalizarea in ultimii trei ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare
-Detinerea resurselor tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-O lista a principalelor prestari de servicii (contracte) efectuate in ultimii trei ani a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat pentru lotul I = 439.000 lei, Lotul II = 320.000 lei, lotul III = 350.000 lei, lotul IV = 614.000 lei.-Cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: sediul autoritatii contractante cu numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele autorizate ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02494
Adresa postala: Str.N.Balcescu, Nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Tel.0245613424, Email: [email protected], Fax: 0245617373
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 18:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer